فریادرس گفت: بزرگترین سرمایه دولت ثبات و آرامش و امنیت حاکم در جامعه است و نباید حرکت‌های افراطی در دانشگاه‌ها این موضوع را برهم زند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در مراسم افتتاحیه دوره خط امام ویژه دانشجویان دانشگاههای زنجان بیان داشت: بزرگترین سرمایه دولت ثبات و آرامش و امنیت حاکم در جامعه است و نباید حرکت‌های افراطی در دانشگاه‌ها این موضوع را برهم زند.

طیب فریاد رس با تاکید بر اینکه در فضای دانشگاه به دنبال آرامش هستیم، افزود: حفظ ثبات در قشر دانشجو به رشد فکری و علمی آنها بستگی دارد.

وی با بیان اینکه عدم آرامش در دانشگاه مانع رشد می‌شود، اظهار داشت: تثبیت عقلانیت سیاسی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده و توجه جدی دولت به فرهنگ است و در واقع دوره طرح ولایت بر مبنای اندیشه اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه این اولین دوره خط امام در استان همدان است، بیان داشت: دوره خط امام دانشجویان بسیجی اعم از فعال و عادی برگزار می‌شود و مبنای آن اندیشه اسلامی و عنوان خط امام است.

فریاد رس ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سال 1389 شاخص‌های امام را بیان فرمودند و برجسته‌ترین آن انقلاب است.

وی در این مورد ادامه داد: در تبیین خط امام دو دسته وجود دارند که یکی دنبال هویت فکری و عملی امام و دیگری هویت ژنتیکی امام هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه خط امام قرار گرفتن در خط فکری و عملی امام است، بیان داشت: جهت گیری صحیح حرکت در خط انقلاب است.

فریادرس ابراز داشت: دوره طرح ولایت بر مبنای اندیشه اسلامی و خط امام بوده و در این دوره 180 نفر از استان همدان شرکت کردند که شامل 40 نفر آقا و 140 نفر خانم هستند که در طی دوره 12 روزه آموزش می بینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار