از غافلگیری "جمشید هاشم‌پور" تا تغییر چهره‌‌‌‌ی "ابوالفضل پورعرب"

روز گذشته در مراسمی از "جمشید هاشم‌پور" تقدیر شد و حال ستاره‌ی دهه‌‌ی هفتاد سینمای ایران "ابوالفضل پورعرب" بسیار بهتر شده بود و این امر از چهره‌ی وی هویدا بود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛‌ روز گذشته مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "هاری" با حضور چهره هایی چون  جمشید هاشم‌پور، ابوالفضل پورعرب، حسین فرح بخش، هنگامه قاضیانی، میلاد کی مرام، هادی کمالی و هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر و ... در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
 
این مراسم به بهانه‌ی تقدیر از "جمشید هاشم‌پور" برگزار  شد و این بازیگر دهه ی شصت سینما را از این تقدیر غافلگیر کرد.

بنابراین گزارش ابوالفضل پورعرب هم که از دوران بیماری رهایی یافته بود حالش بسیار بهتر از گذشته به نظر می‌رسید.
 
میلاد کی مرام بازیگر  سینما  در ابتدای این مراسم  خطاب به "جمشید هاشم‌پور" گفت: تصمیم گرفتیم یک بزرگداشت معنوی برای شما بگیریم و حضور این دوستان در اینجا نه به خاطر فیلم بلکه فقط بخاطر شماست .
 
جمشید هاشم‌پور که از این مراسم تجلیل غافلگیر شده بود عنوان کرد: قرار است در فیلم سینمایی"هاری" بازی کنم، من در این کار کنار هنرمندانی جوان حضور دارم و امیدوارم کنار آنها توانایی این را داشته باشم که نقش خود را به خوبی ایفا کنم.
 
وی ادامه داد:  از دوستانی که این کار را برای من انجام دادند، خیلی تشکر می‌کنم امیدوارم که نیروهای جوان ما شایستگی و استعانت داشته باشند تا کارها را از قدیمی‌ها بگیرند و خودشان انجام بدهند.
 
بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم بنا بود لوح تقدیری از سوی عوامل فیلم سینمایی "هاری به جمشید هاشم‌پور" اهدا شود به هیمن دلیل از ابوالفضل پورعرب دعوت شد تا برای اهدای این لوح به جمشید هاشم‌پور روی صحنه حاضر شود.
 
ابوالفضل پورعرب اظهار داشت: بعد از دوران بیماری، این دومین جایی است که آمدم، هاشم‌پور همیشه سمبل نیروی مضاعف است، من شاگرد وی بودم و برای من باعث افتخار است که در این مراسم حضور دارم.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این تقدیر را پیش از شما، وزارت ارشاد و یا سایر سازمان‌های مربوط از وی انجام داده باشند اما اگر انجام نداده‌اند، متأسفم و از شما تشکر می‌کنم.
 
حسین فرح‌بخش تهیه کننده سینما در ادامه این مراسم گفت: انشاالله این فیلم سینمایی با همین موفقیتی که آغاز شده به پایان برسد.
 
فرح‌بخش بیان کرد: هاشم‌پور اولین سوپراستار بعد از انقلاب است و سینمای ایران یک دهه مدیون پورعرب است. 
 
گفتنی است؛ در این مراسم نشان سینمای شهر از سوی هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر به جمشید هاشم‌پور اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار