مراسم گرامیداشت شهدای دولت به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ملارد و با حضور معاونین فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده نیروی انتظامی وجمعی دیگر ازمسئولین این شهرستان برگزارشد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای دولت که با حضور جمعی از مسئولین منطقه ای وشهرستانی و به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ملارد برگزار شد درجمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید رجایی طول خدمت زیادی نداشت اما دوره مسئولیت وی از عمل خدمتی بسیار بالایی برخوردار بود و خدمات ارزنده‌ای در آن مقطع تاریخی ارائه شد که بسیارقابل توجه به شمار می‌رفت.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت به مسئولین و دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: به فضل الهی دولتمردان با تلاش بسیار در مباحث داخلی و خارجی کارنامه خوب وقابل قبولی از خود به جای گذاشتند وامیدآن داریم با اتخاذ تدابیر مؤثر و اصولی روند موفقیت‌ها با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

در ادامه این مراسم علیرضا رئیس اوژن ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد اظهار داشت: هفته دولت یادآور دولتی مکتبی وارزشی است واین ایام فرصتی مطلوب است که می‌توان از خدمات ارائه شده دولت ومسئولین اطلاع‌رسانی‌های خوب ومفیدی را عملیاتی نمود و به طور یقین موفقیت دستگاه‌ها و ارگان‌ها و درکلیت آن دولت موفقیت و سربلندی کل کشور ونظام خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم فعالان فرهنگی وهنری با اجرای موسیقی، شعرو ارائه آثار خویش هفته دولت را با حضورمسئولین شهرستان ملارد گرامی داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدمات ، امید ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار