وزیر دادگستری گفت: عدد محکومیتی در پرونده کرسنت وجود ندارد و هر کسی بر اساس تفسیر و برداشت خود اعدادی را بیان کرده، بنابراین هیچ محکومیت مشخصی در این پرونده نیست و ادعاهایی که شده بدون اطلاع از روند رسیدگی به پرونده بوده و صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ در ادامه نشست خبری امروز حجت‌الاسلام پورمحمدی در ارتباط با اینکه حکم پرونده کرسنت به کجا رسید اظهار داشت: این پرونده بسیار پیجیده‌ است و فرآیندهای خاص خود را دارد،‌در یک مرحله رسیدگی شده اما در مراحل ابتدایی و تعیین یکسری حقوق برای طرفین شاید نیاز به فرآیند مذاکره و تفاهم باشد.
 
وی ادامه داد: عدد محکومیتی در پرونده کرسنت وجود ندارد و هر کسی بر اساس تفسیر و برداشت خود اعدادی را بیان کرده بنابراین هیچ محکومیت مشخصی در این پرونده نیست و ادعاهایی که شده بدون اطلاع از روند رسیدگی به پرونده بوده و صحیح نیست.
 
وزیر دادگستری تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته جدیت کافی برای رفع و رجوع پرونده کرسنت انجام نشده است اما همت این دولت بر این است که با کمترین حاشیه و هزینه برای مملکت این پرونده را به سامان برساند.

وی با اشاره به بررسی پرونده هسته‌ای ایران گفت: این همه رفت و آمد و مذاکره نزدیک به یک سال انجام شد آن هم در زیر فشارهای سنیگن، اما تازه 6 میلیارد دلار را از حقوق مردم توانستیم  پس بگیریم ‌آن هم از دست قدرت‌های بزرگ و رفتارهای ظالمانه‌ای که به ما دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار