به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، هاشم یكهزارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو با بیان این مطلب، تاكید كرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی بهدنبال نهادینه كردن فرهنگ مشتریمداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم.
وی با بیان اینكه خودروسازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام میكنند، گفت: این اقدام نهتنها نشانه اشكال و ایراد خودرو سازان نیست؛ بلكه گامی در راستای افزایش كیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار میآید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در پایان گفت: بر اساس رویكرد جدید، ایرانخودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دورهای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد كرد.
انتهای پیام/
منبع:ویوان