نکومنش در خصوص تعداد مقالات پلیمری گفت: تعداد مقالات پلیمر از نظر افزایشی رشد بالایی داشته به گونه‌ا‌ی که هم اکنون تعداد مقالات پلیمری این پژوهشگاه جزء 20 مقالات اول دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش‌های این پژوهشگاه برگزار شد طی سخنرانی گفت: پژوهشگاه پلیمر هم اکنون سومین دهه حیات خود را تجربه می کند و این مجموعه هم اکنون به رشد خوبی در خصوص تحقیقات پلیمری بر پایه استاندارد رسیده است.

وی افزود: تعداد مقالات پلیمر با توجه به اینکه از نظر افزایشی رشد بالایی داشته نشان از این دارد که این پژوهشگاه توانسته در چند سال گذشته تاکنون در عرصه بین‌المللی مطرح شود و هم اکنون تعداد مقالات پلیمری این پژوهشگاه جزء 20 مقالات اول دنیا محسوب می‌شود.

نکومنش در خصوص محورهای پژوهشی و فعالیت پژوهشی این پژوهشگاه اظهار داشت: علاوه بر مقالات در قسمت آموزشی نیز فعالیت و موفقیت بزرگی را کسب کردیم تا حدی که هم اکنون 40 درصد بار آموزشی تحصیلات تکمیلی را به دوش می‌کشیم.

نکومنش به فعالیت‌ها و فن‌آوری‌های این پژوهشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون در زمینه تبدیل پژوهش‌های بنیادی به فن‌آوری مشکلی وجود ندارد و ما توانسته‌ایم در زمینه فناوری رشد بالایی داشته باشیم.

وی به انتشار مجله این پژوهشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: رشد در زمینه انتشار مجله داشته‌ایم چنانچه در سال 2013 ضریب انتشارات این پژوهشگاه 1.09  بوده و هم اکنون به 1.47 ارتقاء یافته‌ایم.

وی در ادامه به جذب دانشجویان دکتری و پسا‌دکتری اشاره کرد و گفت: جذب دانشجو از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه داشته‌ایم و در جذب دانشجویان دکتری و پسا دکتری این پژوهشگاه سابقه خوبی دارد.

وی در پایان به برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر اشاره کرد و گفت: یازدهمین همایش بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر از 14 تا 17 شهریور در پژوهشگاه پلیمر برگزار می‌شود که تاکنون 890 مقاله در رابطه با این همایش دریافت کرده‌ایم و در این همایش مهمان‌هایی از کشورهای ژاپن، چین، کره، آلمان، ایتالیا و آمریکا جهت تعامل هر چه بیشتر با پژوهشگران ایرانی و پژوهشگران سایر کشورها دعوت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
خبرنگاران عزیز اینا رو بپرسین....

آیال از این مقالات استفاده میشود؟

آیا متن فارسی آن در دسترس عزیزان ایرانی قرار دارد؟

چگونه میتوان این متون را تهیه کرد؟
آخرین اخبار