مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 21 خبر داد: ارتباط مستقیم شهروندان در بازدید شهردار منطقه 21 از سامانه 1888 صورت پذیرفت.


شیرازی‌خواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مصطفی سلیمی با حضور در ساختمان سامانه نظارت همگانی 1888 به طور مستقیم و از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا گردید.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شهروندان افزود: توجه به حل و فصل و رسیدگی به مشکلات شهروندان از الزامات توسعه همگانی شهری است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 21 در پایان خاطر نشان کرد: در این ارتباط مستقیم 22 شهروند به صورت تلفنی با شهردار گفتگو کردند که حوزه‌های شهرسازی، معماری و خدمات شهری از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان این منطقه بود.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: اهیمت ، توسعه ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار