شیرازیخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مصطفی سلیمی با حضور در ساختمان سامانه نظارت همگانی 1888 به طور مستقیم و از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا گردید.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شهروندان افزود: توجه به حل و فصل و رسیدگی به مشکلات شهروندان از الزامات توسعه همگانی شهری است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 21 در پایان خاطر نشان کرد: در این ارتباط مستقیم 22 شهروند به صورت تلفنی با شهردار گفتگو کردند که حوزههای شهرسازی، معماری و خدمات شهری از مهمترین دغدغهها و مشکلات شهروندان این منطقه بود.
انتهای پیام/