منابع مسئول نظامی عراق امروز از آغاز عملیات گسترده نیروهای مسلح این کشور برای پاکسازی مناطقی در استان صلاح الدین عراق از وجود تروریست های موسوم به " دولت اسلامی "خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی؛ فرماندهی عملیات استان صلاح الدین چهارشنبه با صدور بیانیه با اعلام این خبر افزود نیروهای ارتش عراق موفق شدند در عملیات امروز خود در استان صلاح الدین دو منطقه نزدیک به پایگاه نظامی موسوم به " اسپایکر"را تحت کنترل خود درآورند و تروریست های داعش را از این دو منطقه عقب برانند.
در بیانیه فرماندهی عملیات نظامی صلاح الدین افزوده شده نیروهای عراقی موافق شدند 10 کیلومتر به سمت شهرستان بیجی در 40 کیلومتری شمال تکریت پیشروی کنند . دومین پالایشگاه بزرگ عراق در این شهرستان قرار دارد.
 
همچنین ارتش عراق توانست جاده تکریت - بیجی را به کنترل خود دراورد و ایست و بازرسی هایی در این جاده ایجاد کند و چند مقر نظامی در امتداد این جاده را به تصرف خود دراورد.

در همین ارتباط فرماندهی عملیات استان صلاح الدین تصریح کرد روستای الحمره در شرق پایگاه اسپایکر به تصرف ارتش در آمده است و نیروهای مسلح عراق در حال پیشروی به سوی روستای الحجاج در جنوب شهرستان بیجی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار