اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور موتور کراس کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیم تهران در مجموع قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولین دوره رقابت‌های قهرمانی موتور کراس کشور در پیست موتورسواری ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در این رقابت‌ها 120 شرکت کننده از 22 استان حضور داشتند و در دو روز به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر هدایایی از سوی اسپانسر مسابقات شرکت راپیدو و کاپ قهرمانی فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری اهدا شد.

از نکات قابل توجه در برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور حضور چشم گیر علاقه‌مندان برای تماشای این رقابت‌ها بود به صورتی که مسئولان نیز حضور این تعداد تماشاگر را بی سابقه می‌دانستند. در پایان نفرات برتر کلاس‌های مختلف معرفی شدند و تیم‌های تهران، توابع استان تهران و اصفهان به ترتیب با کسب امتیازهای 81،121 و 61 مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

در کلاس cc50 سجاد رزم‌خواه از استان سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی رسید و امیر علی آل شعبان از گیلان و ماهان هوشمند از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در کلاس cc 60 سید مرتضی ملبائی از فارس، امیرحسین محمدپور از تهران و میلاد هادی‌نژاد از مازندران در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس cc 250 جوانان علی برزو زاده از خراسان رضوی قهرمان شد و امید خدابنده لو از تهران و بیژن یوسفی از خوزستان دوم و سوم شدند.
همچنین در کلاس cc 85 محمدرضا سلیمانی از بوشهر، محمد خدادادی از لرستان و امین حمزه خوانی از تهران در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس cc450 جوانان حامد فراهانی از توابع تهران و رسول نجفی از تهران به ترتیب در مکان‌های دوم وسوم قرار گرفتند و امیررضا ثابتی‌فر قهرمان این کلاس شد.

در رده پیشکسوتان نیز در کلاس برگزار شد که در cc250 فرهاد عبدالله زاده از تهران و سعید کریم‌زاده از اصفهان و سید کمال میرحسینی از سمنان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در کلاس cc 450 پیشکسوتان نیز محمود جدیدی از تهران قهرمان شد و اکبر بروشکی از خراسان رضوی و جواد زنجانیان از توابع استان تهران در سکوی دوم و سوم ایستادند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قهرمان ، موتور ، کراس ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار