رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین از پلمپ بیش از 10 واحد غیر مجاز در مرداد ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات) ، منصور گل محمدی رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین با اعلام اين خبر گفت : ماموران اجرایی اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین در ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی بیش از 10 واحد غیر مجاز و آلاینده را پلمپ کردند.

وی به شکایات واصله از شهروندان ساکن در محل و نیز شناسایی واحد های غیر مجاز در طی گشت و پایش ماموران اجرایی اشاره کرد و افزود: طی چند نوبت بازدید و اخطاریه به این واحد ها تذکرات لازم جهت تعطیلی و انتقال به محل مناسب داده شد، که به دلیل بی توجهی این  واحدهای آلاینده  درنهایت بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست پلمپ شدند.

گل محمدی با بیان اینکه در راستای صیانت ازمحیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت هرگونه واحد آلاینده در این شهرستان برابر قانون برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: این قبیل واحد ها در نهایت طی زمانبندی مشخص و با نظر سازمان حفاظت محیط زیست به شهرکهای صنعتی مصوب منتقل و فعالیت آن ها ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلمپ ، آلاینده ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار