در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما

تقدیر و تشکر رسانه‌ی ملی از حجت‌الاسلام قرائتی /مقدم:میکائیل را در نگاهی نو به پلیس ایران می‌سازم/ معاون سیما: امروز در نبرد رسانه ای هستیم

سیروس مقدم گفت: بعد از "مدینه"، "میکائیل" را به عنوان یک سریال پلیسی و با نگاهی نو به پلیس ایران می‌سازم و از زحمات و حمایت علی دارابی معاون سیما نیز تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار مولانا در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما؛ دقایقی پیش مراسم تقدیر از عوامل برنامه ماه مبارک رمضان و تابستان 93 با حضور برخی از عوامل فیلم‌های تلویزیونی آغاز شد.

بنابراین گزارش در ابتدای مراسم "علی دارابی"، معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بخش اول برنامه که تقدیر از جمعی از برگزیدگان است تقدیر از بیش از سه دهه تلاش مستمر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی است، او مفسر و معلم اخلاق و روحانی است که شاگرد مکتب امام صادق (ع) است و به معنای واقعی اخلاق را در جامعه گسترش داد.

وی افزود: طبق نظرسنجی های سازمان صدا و سیما وی در میان سخنرانی‌ها و کارشناسان روحانی و غیر روحانی به لحاظ میزان بیننده و رضایت مخاطبان در صدر بوده‌اند و از ایشان تشکر می‌کنم.

بنابراین گزراش در بخش تقدیر از قاریان قرآن کریم از صالح اجحری فرد، ‌مهدی عادلی، محمد جواد پناهی و از دکتر محمد حسین شهیدیان تقدیر شد.

در ادامه در بخش تقدیر از مداحان از حاج سعید حدادیان، محسن طاهری و حمید منتظر نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

*مدینه با تلاش و حمایت مدیران سازمان صدا و سیما به موقع روی آنتن رفت
 
در ادامه‌ی مراسم "سیروس مقدم" ضمن ابراز خرسندی از این که در این مراسم حاضر شده است گفت: به دلیل اینکه سریال "مدینه" را در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفتم در خدمت شما هستم همه‌ی تلاش ما ساخت یک قصه‌ی جذاب و ایجاد امید و گفتگو درباره‌ی مباحث خانواده در سریال مدینه بود و در کنار آن به تصویر کشیدن زنان شاغل جامعه از دیگر اهداف ما بود.

وی افزود: تلاش همه‌ی مدیران سازمان به خصوص علی دارابی معاون سیما و نیز مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما باعث شد که کار با کیفیتی را به موقع روی آنتن شبکه یک سیما ببریم.

کارگردان مدینه تصریح کرد:  فکر می‌کنم "مدینه" چهارمین یا پنجمین سریال من بود که محور اصلی آن گفتگو در خصوص زنان فعال جامعه ما بود.

مقدم تصریح کرد: در پایان تشکر کنم از سعید نعمت‌الله که در نهایت دقت و با توجه به شناختی که از جامعه دارد مدینه را به نگارش درآورد. کارسختی بود که همه‌ی تیم تلاش کردیم روسفید باشیم و یک گام در ساخت چنین آثاری به جلو برداریم. از کارن همایون فر موسیقی‌دان و فهیمه کمالی مدیر برنامه‌ریزی این پروژه و نیز آرزو غفوری طراح صحنه و لباس مدینه نیز تشکر می‌کنم.

مقدم خاطر نشان کرد: به اتفاق سعید نعمت‌الله به زودی ساخت سریال "میکائیل" را آغاز می‌کنم. این کار نگاهی دیگر به پلیس ایران است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه‌ی این مراسم سید کاظم احمد زاده از مجریان موفق جشن رمضان ضمن خوشامدگویی به همه‌ی حاضر و تشکر از علی دارابی معاون سیما گفت: جشن رمضان توانست با کمک مدیران سیما این بار هم موفق عمل کند.

عوامل مختلفی باعث موفقیت این برنامه شد که یکی از دلایل آن حضور ستاره‌هیا فرهنگی و هنری است. و هیچ یک از عوامل این برنامه فکر نمی‌کردیم تا این حد این برنامه موفق شود.

وی افزود: امروزه رسانه‌های خارجی به ما حمله‌ور شده‌اند و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز همه‌ی دنیا به ما پشت کردند ولی ما پیروز شدیم در حال حاضر هزاران شبکه‌ی تلویزیونی در رسانه‌های غربی نیز به ما حمله ور شده‌اند که به امید خدا نیز این بار هم پیروز می‌شویم. از همه‌ی شما حاضران تشکر می‌کنم و به عنوان یک سرباز آماده‌ایم تا به کشورمان خدمت کنیم.

*دو هزار مقاله راجع به خندیدن به نگارش درآمده است
 
بنابراین گزارش در ادامه‌ی این مراسم "رامبد جوان" مجری برنامه‌ی خندوانه گفت: آمادگی صحبت کردن ندارم اما تلاش کردیم چیزی را به تصویر بکشیم که دوازده سال روی ایده و طنز آن کار شده است.

وی افزود: بالغ بر دو هزار مقاله راجع به خندیدن که به صورت دفترچه آن را در آورده‌ایم به زودی بر روی سایت می‌گذاریم به نگارش درآمده است.  نهایت تشکر را از علی دارابی معاون سیما دارم و احساس امنیتت کامل و رضایت را از اینکه با این برنامه در خدمت شما هستم می‌کنم . از جواد فرهانی تهیه کننده و از فواد و سیاوش صفاریان پور از رضا شهیدی فرد تشکر می‌کنم.



به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران دقایقی پیش مرتضی طاهری مداح کشورمان ضمن تشکر از برنامه‌های رسانه‌ی ملی و نیز سیروس مقدم کارگردان سریال مدینه گفت: از سیروس مقدم تشکر می‌کنم که در مدینه از یک زن چادری تصویر متفاوتی را نشان دادند. همیشه از بانوان چادری در جایگاه یک زنی که گدا بوده مطالبی منتشر می‌شد و مدینه به عنوان یک سریالی که توانست این مسئله را در کنار نشان دادن ضررهای ربا به تصویر کشید تشکر می‌کنم.

20:50معاون سیما: امروز در نبرد رسانه ای هستیم / دشمنان غیرت و جامعه ما را هدف گرفتند


علی دارابی گفت: امروز در نبرد رسانه ای هستیم و افسران جنگ شما هستید و میدان جنگ استودیوها بوده تا پیام ما به مردم جهان منتقل شود.


21:08 ماه عسل" و "مدینه" بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند

"مدینه" و "ماه عسل" به عنوان پربیننده ترین برنامه ها و مجموعه نمایشی که در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفتند، بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
ماه عسل حقش بود بهترین بشه ... فوق العاده بودن...ممنون
آخرین اخبار