رئیس جمعیت هلال‌احمر چایپاره انتقال کانال آب داخل شهر به خارج و حصارکشی دور کانال آب شهری چایپاره را لازم و ضروری برشمرد.

زین‌العابدین زینال‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: انتقال کانال آب به خارج شهر و حصارکشی دور کانال آب شهری از جمله راهکارهایی است که می‌توان از بروز حوادث تلخی مانند غرق شدگی در شهرستان چایپاره جلوگیری کرد.

وی افزود: در پی غرق شدگی کودک یک و نیم ساله در کانال آب داخل شهری چایپاره، بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که این کودک بر اثر عدم حصارکشی در اطراف کانال آب شهری دچار حادثه شده است.

زینال‌پور تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، نیروهای امدادی به محل اعزام و نسبت به امدادرسانی به کودک یک ونیم ساله اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چایپاره به محل دقیق این حادثه اشاره کرد و گفت: این کانال در نزدیک منزل مسکونی واقع شده که به دلیل نبود حصار کودک به داخل آب کانال داخل شهری افتاد و جان خود را از دست داد.

زینال‌پور اظهار داشت: پس از دو ساعت عملیات جست‌وجو و نجات توسط نیروهای امدادی جسد کودک یک‌ و نیم ساله کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.