محمد ترکاشوند دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازیکنان ایران در دیدار مقابل ایتالیا فوق العاده و بی نقص کار کردند.

 محمد ترکاشوند دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار در تمامی فاکتور‌ها از حریف خود پیش افتاده بودند البته در ست دوم برخی موارد اشتباهات کوچکی صورت گرفت بازیکنان می‌توانستند بازی را به پوئن برابر 24 برسانند ولی چون از یک توپ برگشتی درست استفاده نشد نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
 
 وی یاد آور شد: ملی‌پوشان کشورمان در بازی روز گذشته در زدن سرویس‌های هدفمند موفق عمل کردن و دفاع حریف را دچار اختلال کردند آن‌ها با مهار خط حمله حریف اجازه خودنمایی به ستارگان ایتالیا را ندارند البته تا حدودی زایتسف‌ توانست با بهره گیری از توان فردی خود در زدن اسپک‌ موفق عمل کند ولی در مجموع دفاع فوق العاده‌ و عالی ایران مانع از امتیاز آوری حریف شد.
 
 ترکاشوند گفت: بازیکنان تیم ایران به خوبی مسیر توپ حریف را شناسایی کردند و دریافت و دفاع‌های مستحکم‌ خود توپ‌ها را به نفع خود تبدیل کردند.
 
 وی یاد آور شد: با توجه به این که در مسابقات لیگ جهانی تیم ایران در دو بازی آخر آن صلابت اولیه خود را از دست داده بود و شادابی اولیه را نداشت بازیکنان در دیدار شب گذشته با حضور قدرتمندشان نشان دادند که در طول مدت یک ماه واندی به خوبی ریکاوری کرده و به شرایط ایده آل دست پیدا کرده‌اند.
 
 وی در خصوص دادن پیشنهاد انجام دو تعویضه در ست سوم از سوی سعید معروف به کواچ اظهار داشت: بعضی وقت‌ها وقتی مربی تحت فشار بازی قرار می‌گیرد  احساس می‌کند که اگر با همان ترکیب کارش را ادامه دهد بتر است ولی خود بازیکن وقتی از مربی می‌خواهد که تعویض شود به معنای آن است که در این شرایط کار‌آیی لازم را ندارد، خوشبختانه در این بازی پس از آن که در خواست سعید از سوی کواچ اجرا شد و شهرام محمودی به زمین آمد دفاع روی تورمان تقویت شد و موسوی توانست چند دفاع پشت سر هم انجام دهد و نتیجه ست به نفع ایران رقم خورد به نظر من یک بازیکن باید این شهامت را داشته باشد که وقتی توانایی ادامه کار را برای دقایقی کوتاه ندارد  اعلام کند سعید معروف هم در بازی مقابل ایتالیا به طور کامل در خدمت تیم بود و دوست داشت ایران نتیجه برد را به دست آورد، معتقدم باید نیمکت کادر فنی از کواچ می‌خواست که این تعویض را انجام دهد.
 
عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد: کواچ روز گذشته یک روز خوب را پشت سر گذاشت وی با توجه به آن که سرمربی یک تیم باشگاهی در ایتالیا بود نسبت به بازیکنان و ستارگان تیم ملی این کشور شناخت کافی داشت و اطلاعاتش‌ را به خوبی در اختیار ملی پوشان قرار داده بود.
 
ترکاشوند برخلاف گذشته این بار تعویض‌ها و گرفتن تایم‌های کواچ در حین بازی را تایید کرد و اظهار داشت:مربی سطح بالا و حرفه ای خیلی سریع پتانسیل تیم را می‌شناسد تیم ما هم تاکنون بعد از آمدن کواچ چند بازی دوستانه مقابل تیمهای مختلف انجام داده  است و این مساله کواچ را بر تیم مشرف کرده است وی با گرفتن تایم و تعویض‌های به موقع خود سرعت تیم حریف را می ‌گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، تیم ، خوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار