سرمایه گذاری در زمین و ساختمان با خرید یک برگ سهم

صندوق زمین و ساختمان که قیمت فعلی این اوراق 1000 تومان بوده که درآینده با توجه به شرایط بازار تغییر خواهد کرد زمینه سرمایه گذاری مردم را در بازار مسکن فراهم می کند.

علی‌رضا توکلی رئیس اداره ابزارهای نوین مالی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تبدیل اوراق صندوق زمین و ساختمان به مسکن  بیان کرد: افراد با خریداین واحد  عملاً در واحدهای سرمایه‌گذاری و شریک می‌شوند و در انتهای پروژه،عملیات پیش‌فروش یا فروش انجام می‌پذیرد.
 
وی درادامه گفت: تمامی افراد مستقل از اینکه در این پروژه سهم داشته‌اند و واحدهای سرمایه‌گذاری خریداری کرده اند یا خیر می‌توانند در این فروش‌ها و پیش‌فروش‌ها شرکت نمایند.
 
 
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی در خصوص واحدهای صندوق زمین و ساختمان توضیح داد: واحدهای ساختمانی این صندوق دارای خصوصیات منحصر به‌فردی است و برج 18 طبقه‌ی نسیم  در شهرک راه‌آهن قیمت طبقات، متراژ و جنوبی و شمالی بودن آن با یکدیگر متفاوت است.
 
 
توکلی دررابطه با فروش واحدهای پروژه برج نسیم اظهار کرد: درهنگام فروش و قیمت‌گذاری این واحدها افراد می توانند یا به‌صورت مستقیم پول را پرداخت کنند و یا به قیمت روز آن واحدها اقدام به خریداری نمایند.
 
 
وی ادامه داد: افراد با توجه به قیمت اوراق خود در زمان مورد نظر و تحویل آن می توانند به آن مقدار متراژ، مسکن تحویل بگیرند و یا در صورت کافی نبودن پول خود مابقی را بصورت نقدی پرداخت نمایند.
 
 
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی با اشاره به تاثیر رشد قیمت بر این اوراق گفت: با توجه به رشد قیمت و قیمت‌گذاری که در آن مقطع روی واحدها گذشته می‌شود موجب افزایش قیمت این واحدها خواهد شد.
 
 
وی درخصوص قیمت پروژه مسکن نسیم بیان کرد: قیمت طبقات مختلف پروژه نسیم متفاوت بوده ودر مقاطع زمانی گوناگون تا زمان تحویل آن از قیمت 1000 تومان افزایش خواهد یافت.
 
 
توکلی در این‌باره ادامه داد: بنابراین فرد به قیمت روز اوراق خود را تحویل داده و مسکن خود را تحویل می‌گیرد.
 
 
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی در پایان در رابطه با قیمت فعلی اوراق  صندوق زمین و ساختمان گفت: قیمت فعلی این اوراق 1000 تومان بوده که درآینده با توجه به شرایط بازار تغییر خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار