فهرست اسامی ‌معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت ‌پذیرش رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص در آزمون کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۳ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ اسامی این داوطلبان در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش (به نشانی www. sanjesh. org) به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت پذیرش هر یک از کد رشته‌محل‌های دارای شرایط خاص در آزمون کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۳ اعلام شده است. 

بنابر این گزارش، داوطلبان باید براساس برنامه زمانی مربوط و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به نشانی‌های تعیین شده برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کنند. 

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در دانشگاه غیر دولتی- غیرانتفاعی سوره باید با مدارک لازم اصل و یک نسخه تصویر کامل از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس ۴×۳ در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه به دانشگاه مراجعه کنند. 

گفتنی است: زمان مصاحبه برای خواهران روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه و برای برادران روز جمعه ۱۴ شهریور ماه و برای متأخرین (اعم از خواهران و برادران) روز شنبه ۱۵ شهریور از ساعت 8:00 صبح تا 16:00 عصر است. داوطلبان به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان خوش و آذربایجان، نبش کوچه کامیاران، پلاک ۲۵۲ مراجعه کنند. 

معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در آموزشکده فنی نقشه برداری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز باید با مدارک لازم اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل و دو قطعه عکس ۴×۳ به این محل مراجعه کنند. 

زمان مصاحبه کلیه معرفی‌شدگان روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه رأس ساعت 8:00 صبح است که لازم است به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید شوریده، پلاک ۷ آموزشکده فنی نقشه‌برداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.