آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا مسیر مذاکرات را اشتباه می‌رود/ تحریم‌های ناعادلانه سدی بر سر راه سیل خروشان مذاکرات هسته‌ای

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا فکر می‌کند که با این تحریم‌ها امتیاز بیشتری می‌گیرد، گفت: دولت این کشور باید بداند که راه اشتباه را در پی گرفته و به غیر از آنکه روند مذاکرات را سخت‌تر می‌کند توجیهی برای آنها نخواهد داشت.

"محمد‌حسن آصفری" نماینده اراک و کمیجان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به چهارمین دور تحریم‌های جدید آمریکا ، گفت: این تحریم‌ها با روح توافق‌نامه‌ی ژنو کاملا مغایرت داشته و هرگونه اقدام آمریکا نشان از پایبند  نبودن به تعهدات است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا با این‌گونه عملکرد بی‌اعتمادی را بین ما و خودش بیشتر می‌کند، اظهار داشت: آمریکا به دنبال شکست رژیم صهیونیستی در غزه، در پی جبران است و از این طریق به کشورهای اسلامی حامی فلسطین فشار می‌آورد و غیر از این هیچ  توجیهی  ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه علی‌رغم توافقنامه‌ ژنو  گذشته که قرار بود تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران نشود، اظهار داشت: متأسفانه این کشور تحریم‌های جدیدی را اعمال کرده که اینگونه رفتارش  نشان از رویکرد خصومت‌طلبی و استکبارگری است و مطمئنا می‌تواند مانع بزرگی را در مسیر راه مذاکرات ایجاد کند.

آصفری، افزود: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد به معنای ترک مذاکرات نیست و از این طریق به آمریکایی‌ها باج نمی‌دهیم، این فشار آمریکا مطمئنا هیچ امتیازی را نصیب آنان نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس،  تصریح کرد: ما به هیچ‌وجه از حق مسلم خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد و از خطوط قرمز خود دست نخواهیم کشید.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آمریکا فکر می‌کند که با این تحریم‌ها امتیاز بیشتری می‌گیرد و ما از خطوط قرمزمان می‌گذریم ، اما باید  بداند که راه اشتباه را در پی گرفته و به غیر از آنکه روند مذاکرات را سخت‌تر می‌کند توجیهی برای آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار