امروز چهارشنبه 12 شهریور ماه در پایان معاملات فرابورس تعداد 60 هزار و 411 سهم اوراق بهادار به ارزش 790 هزار و 79 ریال در 15 هزار و 601 نوبت معاملاتی دادوستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در پایان معاملات امروز شاخص فرابورس با 0.40 واحد سقوط به رقم 810.90 رسید.

علاوه بر این سمگا مانند روند ابتدای معاملات مثبت بوده و رشد 4.98 واحدی را تجربه کرده است.


بمپنا نیز با ادامه روند رشد خود در انتهای معاملات 177 واحد افزایش یافت، وارفع با ادامه روند رشد خود با رقم 1.25 به کار خود پایان داد.
همچنین حسینا روند منفی خود را از ابتدای معاملات طی کرد و با کاهش 2.71 واحدی روبرو شد.


جم نیز روند منفی خود را افزایش داده و به 2.03 واحد کاهش رسیده است.علاوه بر این ثتران وتوریل همانند ابتدای معاملات به کار خود پایان دادند.

پذیره نویسی صندوق زمین و ساختمان نسیم در فرابورس پایان یافت

همچنین در حالی که امروز آخرین روز پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری قابل معامله صندوق زمین و ساختمان نسیم بود با پذیره نویسی 6.3 میلیون واحد در بازار سوم به اتمام رسید.

گفتنی است طی 5 روز کاری، 15 میلیون واحد از 29 میلیون و 600 هزار واحد صندوق زمین و ساختمان نسیم به قیمت اسمی هر واحد 10 هزار ریال توسط کارگزاران عضو فرابورس پذیره‌نویسی شد.

براساس این گزارش، صندوق زمین و ساختمان نسیم به منظور تامین مالی پروژه‌ای در شهرک گلستان (راه آهن) با زیر بنای 13 هزار و 199متر مربع تشکیل شده و گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن، لیزینگ گستر آریا و توسعه تجارت اندیشه آریا از موسسین آن محسوب می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، شاخص ، اوراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار