نمایشگاه عکس نور رویایی(مجموعه عکس های سورئال مادون قرمز) در گالری سازه راس برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این نمایشگاه شامل 30 فریم از مجموعه آثار رامین کاکاوند برای اولین بار در ایران که به صورت عکس های سورئال مادون قرمز است در تاریخ 22شهریور ماه سال جاری ساعت 17 افتتاح خواهد شد.
 
در بیانیه این نمایشگاه آمده است:عكاسي كه به اعماق قلب خود نفوذ مي كند و احساسات خود را با ديگران تقسيم مي كند، دیگر يك عكاس معمولي نيست بلكه هنرمندي است با دوربين كه تصاويرش به ندرت به این زندگي كه ما مي شناسيم شبيه است؛ در عوض او كهكشاني از رنگ ها، ايده ها، فرم ها، احساسات و اشتياق را به تصوير مي كشد؛ دوربين برايش تنها وسيله ساده اي جهت ثبت اطلاعات است و خلاقيتش تعميم دهنده تخيلات - صد البته خلاقيت هنگامي درخشان مي شود كه مهارت پشتيبان آن باشد.

همچنین در ذکر ویژگی های عکاسی مادون قرمز اینکه علاوه بر زیبایی مسحور کننده آن، تحیر، تعجب و تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد. به عقیده بسیاری، عكاسي مادون قرمز نوعي از هنر سورئال است كه نه تنها متكي به مهارت هاي عكاسي بلكه به عناصر طبیعی و محيطي بي شماري می باشد. در این نوع عكاسي، نور مرئی به وسيله فيلتر مادون قرمز مسدود مي‌شود و حسگر یا فیلم دوربین تنها با طيف مادون قرمز نوردهی مي‌كند.

گفتنی است نمایشگاه عکس نور رویایی اولین نمایشگاه عکس رامین کاکاوند است که پیش از این کتاب های نورپردازی حرفه ای در عکاسی وحقوق عکاسان را تالیف نموده است.

لازم به ذکر است زمان بازدید از این نمایشگاه  از تاریخ 22 لغایت 28 شهریور ماه  از ساعت 10 صبح الی10 شب می باشد.


انتهای پیام /
برچسب ها: برج میلاد ، نمایشگاه ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار