مسئولان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای برگزاری باشکوه تر این دوره جشنواره و حضور پررنگ ارتش و ارتشی ها در این رویداد فرهنگی نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ مسئولان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای برگزاری باشکوه تر این دوره جشنواره و حضور پررنگ ارتش و ارتشی ها در این رویداد فرهنگی نشست مشترک برگزار کردند.

این نشست با حضور محمد خزاعی دبیر، محمد صنعتی قائم مقام دبیر و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره با حجت الاسلام و المسلمین واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

بر پایه این خبر، در این نشست ابعاد برگزاری جشنواره در تهران، استان ها و شهرهای مختلف کشور تشریح شد.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی با استقبال از برگزاری و گستردگی این رویداد فرهنگی بر مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی در اجرای موفق تر این برنامه تاکید کرد و افزود: پتانسیل و ظرفیت هایی بالایی در ارتش وجود دارد که تاکنون در حوزه سینما به صورت درست بهره برداری نشده است.

وی ادامه داد: روابط عمومی و معاونت فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه همکاری برای موفقیت این رویداد ارزشی را دارد.

به گفته وی، نیاز است همان‌گونه که در خصوص جایگاه و شان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه هنر و سینمای دفاع مقدس پرداخته شده و باید هم پرداخت می شد لازم است نگاهی واقعی تر به شآن و جایگاه ارتش و نقش مهم و سرنوشت ساز نیروهای ارتشی نیز در سینما و تلویزیون صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش، خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این جلسه ضمن اشاره اهداف و ابعاد برگزاری دوره سیزدهم جشنواره مقاومت و فراگیری و گستردگی این اتفاق در سطح کشور و جهان به اهتمام جشنواره و فیلم های ارتش محور خبر داد: برنامه ریزی شده تا از دوره آتی جشنواره بخش جداگانه ای ویژه فیلم های ارتش محور در ساختار جشنواره مقاومت طراحی و تعریف شود.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مقاومت ، سینما ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار