رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه‌ی 10 از اجرای طرح زنگ مهر بازیافت در مدارس سطح منطقه همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

 محسن‌مظفری، رئیس اداره‌ی بازیافت شهرداری منطقه‌ی 10 درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای طرح زنگ مهر بازیافت با  نصب بنر‌ها و تبلیغات محیطی در منطقه در آستانه سال تحصیلی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر آن جشن شکوفه‌ها نیز ویژه‌ی نونهالان که برای نخستین بار وارد می‌شوند هم با در نظر گرفتن 2 روز اجرای برنامه برگزار می‌شود که در آن طی سخنرانی توسط آموزشگران بازیافت دانش آموزان نحوه‌ی تفکیک پسماند تر وخشک توضیح داده می‌شود.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح در 4 بازده‌ی زمانی وقبل از بازگشایی مدارس به همراه بنر‌‌های خوش آمد گویی برای بهار مدرسه اجرا خواهد شد و گروه‌های هنری و نمایشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی فضای شاد و مفرحی را برای آمادگی آنها برای ورود به مدرسه اجرا می‌کنند وهمچنین قبل از آغاز به کار رسمی مدارس مخازن آبی رنگ موجود در مدارس بازرسی می‌شود ودر صورت مشکل، کسری آنها رفع خواهد شد.

محسن‌ مظفری در پایان خاطر‌نشان کرد: این طرح از 11 شهریور ماه آغاز و تا 20 مهر ماه با همکاری اداره‌ی بازیافت شهرداری منطقه‌ی 10 و اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/    
برچسب ها: مهر ، بازیافت ، بنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار