رئیس هیئت شطرنج ساری از قهرمانی ورزشکار ساروی در جام ماشین گستر جویبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رضا مشمولی گفت: مسابقات شطرنج جام ماشین گستر که در جویبار برگزار شد با قهرمانی کیان مشمولی از ساری به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور 170 شطرنج باز در این مسابقه افزود: در جام ماشین گستر جویبار شطرنج بازانی از استان های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، تهران، سمنان، خراسان شمالی و مازندران حضور داشتند.

رئیس هیئت شطرنج ساری با اشاره به سطح بالای این مسابقات تصریح کرد: این مسابقه که در 9 دور به صورت سوئیسی برگزار شد، کیان مشمولی از ساری با اقتدار قهرمان شد.

مشمولی در ادامه از حضور 250 ورزشکار سازمان یافته شطرنج در ساری خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر بیش از40 مربی و داور در ساری مشغول فعالیت این رشته ورزشی هستند.

وی با اشاره به حضور تیم دامون ساخت شمال ساری در لیگ برتر شطرنج کشور جام اندیشمندان اذعان داشت: این تیم در حال حاضر با ترکیب شطرنج بازان جوان و بومی در بین 10 تیم در رده ششم جای دارد.

مشمولی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه و هفته نخست لیگ برتر شطرنج کشور در چهار دور به میزبانی ساری برگزار شد، افزود: هفته دوم در پنج دور مهر ماه به میزبانی لرستان برگزار می شود./ز

برچسب ها: قهرمانی ، شطرنج ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.