ستاد مدیریت بحران منطقه 18 گفت: سازمان‌های تخصصی مقابله با حوادث در سال تحصیلی جدید به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و ایجاد ایمنی و امنیت دانش‌‌آموزان آمادگی کامل دارند

 حمید رضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تشکیل کمیته تخصصی، کار گروه و نشست‌های تخصصی سازمان‌های مقابله با حوادث در سال تحصیلی جدید ویژه دانش‌آموزان در دستور‌کار ستاد مدیریت بحران منطقه 18 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت، ایمنی و امنیت دانش‌آموزان و آماده‌سازی شرایط لازم برای پیشگیری از حوادث غیر‌مترقبه در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.
 
نورایی اظهار داشت: در این طرح دبیر و کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 18 یگان‌های انتظامی و نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اورژانس، ‌راهور در ساعت‌های اوج تردد دانش آموزان در نوبت‌های صبح و عصر مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل کمیته تخصصی، کار گروه‌های تخصصی  مقابله با حوادث غیر‌مترقبه،برگزاری نشست‌های هم اندیشی آماده باش سازمان‌های تخصصی مقابله با بحران، حوادث غیر مترقبه استقرار سازمان تخصصی مقابله با حوادث در اوج تردد دانش‌آموزان در نوبت‌های صبح و عصر در محل‌های مشخص شده از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نورایی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌ شخصی سازمان‌های پیشگیری  از حوادث غیر مترقبه شامل سازمان‌های آب، برق، گاز و مخابرات به منظور به تاخیر انداختن طرح های عمرانی به بعد از 20 مهر‌ماه سال 93، رفع سد معبر‌های تر‌ددی شهروندان از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در آستانه ماه مهر است.
 
انتهای پیام/     
برچسب ها: حوادث ، مدیریت ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار