رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با ورود دیپلماسی مهارت در حوزه دیپلماسی عمومی شاهد دستاوردهایی در دیپلماسی‌های اقتصادی، انرژی و فرهنگی هستیم.

 کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با استفاده از دیپلماسی  مهارت که جزء ابتکاران و افتخارات سازمان است موفق شد تا وارد حوزه دیپلماسی عمومی شده و توانست با این روش در حوزه های دیپلماسی اقتصادی، انرژی و فرهنگی دستاورهایی را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 1400 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: با فعالیت این تعداد اموزشگاه بیش از 60 درصد آموزش‌ها در سه حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی از طریق این مراکز ارائه می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تشکیل شبکه نخبگان را از دیگر اقدامات سازمان پس از موفقیت تیم مهارت کشور در مسابقات جهانی لایپزیک عنوان و خاطرنشان کرد: نخبگان نخبگان مهارتی در سطح کشور شناسایی شده و با روش‌های جدید آموزش و آزمون در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و ملی آشنا شده و در نهایت برای مسابقات جهانی، آماده شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهارت ، دیپلماسی ، دستاورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار