معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از بهره‌برداری مجموعه ورزشی و سرای محله گدسته همزمان با دهه فجر خبر داد.

 عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: احداث مجموعه ورزشی و سراهای محله گلدسته واقع در ناحیه 7 منطقه 18 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، تفریحی و تامین اوقات فراغت، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 18 در دست اجرا است.

شایق اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمران،‌معاونت اجتماعی و فرهنگی، شهرداری ناحیه 7 منطقه 18،‌به منظور احداث و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی و سرای محله گلدسته مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث و بهره‌برداری مجموعه ورزشی و سراهای محله گلدسته همزمان با دهه کرامت،‌افزایش سرانه‌‌های اجتماعی، ‌فرهنگی، تفریحی، آموزشی،‌ورزشی و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

شایق خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت پیاده‌روی بزرگ دهه کرامت، ‌برگزاری نمایشگاه‌های دهه کرامت در بوستان قائم، برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت، جشن بزرگ امام رضا(ع)‌ در سراهای محلات از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار