مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: آیت‌الله خاتمی: نظارت خبرگان به معنای مچ‌گیری نیست/ حجت السلام رئیسی: در همه دولت‌ها مسئله دانشگاه‌ها امری اساسی بوده است، ایران در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد/با تمام توان از لبنان حمایت می‌کنیم و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیت‌الله خاتمی: نظارت خبرگان به معنای مچ‌گیری نیست/ حجت السلام رئیسی: در همه دولت‌ها مسئله دانشگاه‌ها امری اساسی بوده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/14/2568388_606.jpg
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت تنها تشویق کردن نیست بلکه حمایت یعنی اینکه بجای خودش تشویق و بجای خوش نیز نقد سازنده داشته باشیم و این رویه ای است که در تمامی دولت‌های انقلاب درپیش گرفته و یک حامی ناصح بوده‌ایم.

ایران در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد/با تمام توان از لبنان حمایت می‌کنیم


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/14/2568426_885.jpg
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه امروز ملت و نظام سیاسی ما در اوج اقتدار در صحنه جهانی قرار دارد، گفت: امروز دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی پیرامونی گذشته است.

گفتگوها با طرف آمریکایی خوب و مفید بود/ آغاز مذاکرات تا ساعتی

دیگر مذاکره کننده ارشد تیم هسته‌ای کشورمان گفت: گفتگوها با طرف آمریکایی خوب و مفید بود.

صهیونیست‌ها اگر جرات دارند حمله کنند/ لانچرهای ایران آماده‌اند/ ماجرای سوال خبرنگار آمریکایی از سرلشکر جعفری/ شکار یک پهپاد در بندرعباس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/14/2568518_295.jpg
معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران بزرگ گفت: همیشه صدای بلند نشانه گاز نگرفتن است، اما صهیونیست‌ها اگر جرات دارند حمله کنند، لانچرهای ایرانی آماده‌اند.

آغاز مذاکرات معاونین وزرای خارجه ایران و آمریکا

مذاکرات بین معاونین وزرای خارجه ایران و آمریکا در روز دوم آغاز شد.

ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با خانواده‌های 2 خبرنگار آمریکایی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن انتقاد از سیاست‌های گزینشی آمریکا در قبال تروریست‌ها گفت: با خانواده‌های خبرنگاران آمریکایی که توسط داعش کشته شدند ابراز همدردی می‌کنیم، برای این کار متاسفیم و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

ایران واتحادیه اروپا، تحول مناسبات درجهت همکاری متقابل
امروز می توان اذعان نمود که روابط ایران واتحادیه اروپا ظرف یک سال گذشته دستخوش تحولاتی سریع و روبه جلو بوده ؛ تحولاتی که در گام اول، مهم و لازم است و لیکن در گام‌های بعدی باید با اقدامات عملی دیگری قرین و همراه گرددتا نقطه عطفی در تاریخ مناسبات فیمابین بشمار آید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار