معاون رئیس جمهور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به اهداف مندرج در چشم انداز 20 ساله تا سال 1404 باید میزبان 20 میلیون گردشگر باشیم که برای تحقق این امر باید هتل ها تا سال مورد اشاره به سه برابر افزایش پیدا نماید.

مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت تامین زیر ساخت‌های گردشگری ، اظهار داشت: طبق مندرج در چشم انداز 20 ساله در سال 1404 باید امکان میزبانی از 20 میلیون گردشگر فراهم شود و برای تحقق این امر باید هتل ها به سه برابر افزایش یابد.
 
وی در ادامه افزود: پیرو دستور رئیس جمهور، برای تحقق اهداف مورد نظر، قابلیت بهره گیری از منابع صندوق توسعه ملی در مرور زمان وجود دارد تا به فضل الهی ، کمبودهای موجود در عرصه گردشگری رفع شود.
 
معاون رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: در عرصه گردشگری کلیه استان‌های کشور برای ما حائز اهمیت است و ما معتقدیم بر خلاف سنوات گذشته که 8 تا 9 استان مقصد گردشگری محسوب می‌شد، همه استان‌ها دارای جذابیت های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی هستند که می‌تواند هدف مقصد‌های گردشگری قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: هتل ، میراث ، فرهنگی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار