مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19از بهسازی و زیباسازی مدارس این منطقه در آستانه ماه مهر خبر داد.

عباس پورراستگو مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بهسازی و زیباسازی مدارس محلات 13 گانه منطقه 19در آستانه ماه مهر در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه دانش‌آموزان در آستانه ماه مهر در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

پورراستگو اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی به منظور بهسازی و زیباسازی مدارس و معابر منتهی به مدارس محلات 13 گانه منطقه 19 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی و زیباسازی مدارس محلات 13 گانه منطقه 19، پاکسازی و دیوارسازی نقاشی دیواری غیر مجاز مدارس،‌مرمت و بهسازی نقاشی‌های فرسوده مدارس، توزیع بروشور و برنامه‌ها هفتگی از اول مهرماه تا پایان 20 آبان سال 93 با طرح‌های متنوع برای دانش‌آموزان با مضامین آموزش شهروندی، شستشو و پاکسازی کامل نماها و ساختمان‌های بیرون مدارس از اقدامات اجرایی این طرح است.

پور‌‌راستگو خاطرنشان کرد: چاپ و اکران طرح های زیباسازی در فضای تبلیغاتی بر روی بیلبردها، عرشه پل‌ها،‌ نقاط پرتردد شهری و میادین اصلی شهر، رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعت‌های نصب شده سطح شهر و مدارس، رسیدگی به وضعیت مبلمان و فضای داخل مدارس دولتی، رنگ‌آمیزی درهای ورودی مدارس، تابلوهای سر در مدارس و المان‌های حیاط مدارس با هماهنگی مدیران مدارس، تهیه طرح واحد و احیای نصب بر روی سر در مدارس، تعمیر و مرمت آبخوری،‌ترمیم و بازسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19  است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ماه ، مهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار