مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سکه 944 هزار و 400/ دلار 3169 تومان/طلای 18 عیار 96 هزار تومان ، افزایش چشمگیر صادرات کالا به انگلستان ، بارش باران، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما در سواحل دریای خزر/ تهران، نیمه ابری و 27 درجه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


فردا بزرگترین طرح ذخیره سازی گاز خاورمیانه به بهره‌برداری می رسد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/15/2570427_695.jpg

مدیرعامل شرکت ذخیره سازی گاز طبیعی گفت: دومین و بزرگترین مخزن ذخیره سازی گاز طبیعی ایران با ظرفیت 4.8میلیارد مترمکعب فردا یکشنبه 16 شهریور به بهره برداری می رسد.

عرضه سیمان در بورس کالا بدون دخالت در قیمت‌گذاری

 هیچ مانعی برای ادامه جلسات بین بورس کالا و انجمن سیمان وجود ندارد و تنها منتظر جواب جلسات وزارت صنایع و انجمن سیمان برای قیمت گذاری در بورس هستیم.

سکه 944 هزار و 400/ دلار 3169 تومان/طلای 18 عیار 96 هزار تومان
بازار سکه امروز متأثر از روند منفی دلار به کاهش سکه تمام بهار آزادی اکتفا کرد و از ارزش این سکه 2400 تومان کاست.

تصویب مطالعات توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی 15 شهر
 مصطفایی گفت: پیگیری تهیه و تصویب مطالعات توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی 15 شهر با تشکیل ستادهای توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی استانها و شهر ستانها از جمله اقدامات امسال این سازمان به شمار می رود.

مزایده اموال غیرمنقول تا پایان سال الکترونیکی می‌شود/ اصلاح ساختار سازمانی در دستور کار است
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: قبل از اتمام سال جاری کلیه فرآیندها در بحث فروش اموال غیرمنقول به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

افزایش چشمگیر صادرات کالا به انگلستان
بر اساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال جاری میزان صادرات کالا به انگلستان از نظر وزنی 240.18 درصد و از نظر ارزشی 148.18 درصد افزایش را نشان میدهد.

صدرنشینی سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در معاملات فرابورس
 امروز شنبه 15 شهریور در پایان معاملات فرابورس تعداد 301 هزار و 65 سهم به ارزش یک میلیون و491 هزار و 557 ریال در 21 هزار و 254 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

تولید خودروی کشور از ۷۶ هزار دستگاه گذشت
 در مردادماه امسال ۷۶ هزار و ۱۳۹ دستگاه انواع خودرو تولید شد که این رقم در مقایسه با مرداد ماه سال ۹۲ رشد ۶۳.۶ درصدی داشته است.

فردا بزرگترین طرح ذخیره سازی گاز خاورمیانه به بهره‌برداری می رسد
مدیرعامل شرکت ذخیره سازی گاز طبیعی گفت: دومین و بزرگترین مخزن ذخیره سازی گاز طبیعی ایران با ظرفیت 4.8میلیارد مترمکعب فردا یکشنبه 16 شهریور به بهره برداری می رسد.

بارش باران، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما در سواحل دریای خزر/ تهران، نیمه ابری و 27 درجه امروز در سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود

آغاز هفته‌ای روشن در معاملات تالار فیزیکی بورس انرژی
امروز شنبه در جریان معاملات بورس انرژی تعداد 200 سهم به ارزش 2.304 ریال در دو نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار