اعتراض قلعه‌نویی و اطرافیانش برای عدم بررسی و اعلام حکم نکونام آنقدر ادامه پیدا کرد تا مسئولان با ارسال ایمیلی به این بازیکن به وی اولتیماتوم جدی دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها در باشگاه استقلال اتفاقاتی افتاده است که می‌توانید این اخبار را مشاهده کنید.

**اعتراض بازیکنان به عدم دریافت مطالباتشان
برخی در تیم بی سروصدا پول می‌گیرند!

برخی بازیکنان در تیم استقلال از اینکه چند نفر دیگر در تیم با شرایط خاصی پول دریافت می‌کنند و اعتراضی نیز ندارند باخبر شدند و به این موضوع معترض شدند.

گویا چند بازیکن این تیم در ابتدای فصل نقل و انتقالات با مسئولان تیم در این خصوص توافق کردند که شرایط برای آنها با باقی افراد متفاوت باشد و این بازیکنان با شرایط خاص و بدون هیچ مشکلی به پول خود می‌رسند و کارشان به اعتراض و برگشت چک نمی‌رسد.

این در حالی است که بازیکنان دیگر تیم از این مسئله باخبر شدند و معتقدند که در تیم نباید چنین موضوعی وجود داشته باشد زیرا این بازیکنان نیز مانند باقی اعضا حق دارند و باید به موقع و بدون مشکل خاصی به پولشان برسند.

گفتنی است، گویا توافقات انجام شده به این صورت است که برخی اعضای تیم بدون سروصدا و طبق توافق اولیه در زمان اعلام شده به پولشان می‌رسند و قراردادهای خود را دریافت می‌کنند اما این موضوع در خصوص باقی نفرات متفاوت است زیرا چند بازیکن تیم در حال حاضر پولی دریافت نکردند و باشگاه موظف به پرداخت بخشی از مطالبات این افراد است.

**جلسه هیات مدیره با محوریت تصویب مقدار پاداش‌ها
حضور کل اعضا الزامی است!

اعضای هیات مدیره استقلال قرار است ظهر فردا دور یکدیگر جمع شوند تا در خصوص وضعیت تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

این جلسه در حالی برگزار می‌شود که در اکثر جلسات هیات مدیره چند تن از اعضا غیبت دارند و پیش از تمام جلسات تاکید می‌شود که حضور کل اعضا در جلسه الزامی است.

گفتنی است، قرار شده در این جلسه پیرامون شرایط تیم و صدرنشینی استقلال صحبت شود و از طرفی دیگر موضوع اصلی به بررسی شرایط مالی و تصویب قطعی میزان پاداش بازیکنان مربوط است که قرار شده پس از هر پیروزی به بازیکنان تعلق بگیرد زیرا پیش از این عنوان شده بود که استقلالی‌ها بنا به اعلام مسئولان قرار نیست پس از هر برد پاداش ویژه دریافت کنند و هر زمان که هیات مدیره صلاح دید به بازیکنان پاداش تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است، پس از اعتراض بازیکنان به قانون جدید باشگاه و جلسه مدیریت با اعضای هیات مدیره قرار شده بازیکنان پس از برد پاداش دریافت کند اما مقدار این مبلغ بر اساس شرایط تیمی و برد در کدام شهر تغییر می کند و برابر نیست.

**اولتیماتوم فدراسیون به نکونام رسید
لایحه دفاعیه ات را دربسته بفرست یا غیابی محروم شو!

جواد نکونام بدلیل حضور در کشور اسپانیا نتوانست در جلسات کمیته اخلاق شرکت کند و مدارک خود را ارائه دهد به همین دلیل این بازیکن در این خصوص اخطار جدی دریافت کرده است که باید هرچه سریعتر در این‌مورد اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است، مسئولان با ارسال ایمیلی به این بازیکن در اسپانیا اعلام کردند که وی باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص ارائه دفاعیه اش انجام دهد تا در فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد و رای نهایی اعلام شود.

این در حالی است که بازیکنان دیگری که در این پرونده حضور داشتند و علیه قلعه‌‌نویی صحبت کرده بودند اعلام داشتند در خصوص ارائه مدرک آنها تنها چشم و گوش خود را برای ارائه کردن در اختیار دارند و به جز این نمی‌توانند مدرک دیگری را در اختیار مسئولان قرار دهند.

شایان ذکر است، مسئولان به نکونام اعلام کردند در صورتیکه لایحه دفاعیه‌اش را در بسته و کامل به مسئولان ارائه ندهد بصورت غیابی محروم می‌شود.

**تصمیم فروزان در بازی‌های بعدی استقلال
پیراهن مشکی برتن دروازه‌بان آبی‌ها می‌ماند!

محسن فروزان، دروازه بان تیم استقلال توانسته است در چهار دیدار این تیم دروازه استقلال را بسته نگه دارد و به همین دلیل تصمیم قابل توجهی گرفته تا آنرا در بازیهای تیم عملی کند.

فروزان هفت دیدار است که در درون دروازه استقلال حضور دارد تا جای خالی مهدی رحمتی را پر کند این در حالی است که در ابتدا بدلیل کم تجربگی این بازیکن تصور عملکرد خوب از وی نمی رفت اما این بازیکن شرایط را به نفع خود تغییر داد و توانست نظر مثبت قلعه نویی را به خود جلب کند و به دروازه بان ثابت تیم تبدیل شود.

گفتنی است، این دروازه بان که در ابتدا تصور می شد قرار است ذخیره گلر برزیلی تیم شود توانسته است از هفت بازی استقلال در چهار دیدار دروازه این تیم را بسته نگه دارد و در اینمورد رکوردی را برای خود در تیم ایجاد کند که شانس ارتقای آنرا نیز دارد زیرا اگر بتواند این روند را در بازیهای بعدی تین ادامه دهد شرایط متفاوت و ایده آلی را برای خود و استقلال در لیگ رقم می زند.

از طرفی فروزان اعلام کرده است تا زمانیکه گلی دریافت نکند پیراهن مشکی و جدید خود را بر تن خواهد کرد زیرا این پیراهن برای وی خوش یمن است و چهار بازی است که با این پیراهن دروازه خود را حفظ کرده است.

**پیشنهاد وسوسه‌انگیز به هافبک استقلال
امارات و قطر مشتری بازیکن پر‌حاشیه!

جاسم کرار زمانی که برای بار دوم تصمیم گرفت که به استقلال بیاید بحث حواشی درخصوص وی مطرح شد اما این بازیکن در استقلال خوب کار کرد طوری‌که با پیشنهادات عربی نیز مواجه شده است.

جاسم کرار از ابتدای فصل به مسئولان تیم قول داد که با عملکردش گذشته را جبران می‌کند و دیگر از بازیکن پر حاشیه قبلی اثری باقی نمی‌گذاردو این شرایط را در استقلال رقم زد تا مربیان از وی راضی باشند و از طرفی دیگر این بازیکن بدلیل اوضاع خود در استقلال از امارات و قطر پیشنهاد دریافت کرده است که مسئولان تیم پس از بررسی آنها با جدایی این بازیکن مخالفت کرده و اعلام داشتند که قلعه‌نویی به حضور هافبک خود در تیم نیازمند است و قصد ترانسفر وی را نداریم.

گفتنی است که کرار نیز معتقد است اگر قصد حضور در تیم‌های عربی را داشت در ابتدای فصل به پیشنهادات نجومی آنها پاسخ مثبت می داد و راهی ایران نمی شد تا در استقلال بازی کند و قصد وی ماندن و همراهی تیم فعلی اش است.

البته مسئولان استقلال علاوه بر کرار چند پیشنهاد دیگر نیز از کشورهای عربی برای بازیکنان دیگر تیم دریافت کردد که به تمام آنها پاسخ منفی دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
خوشم میاد به لطف خدا هرچقدر سعی میکنید استقلال رو خراب کنید موفق نمیشید
آخرین اخبار