معاون وزیر آموزش و پرورش تجربه‌ پایین شرکت بیمه گذار فعلی در ارائه‌ خدمات کلینیکی را از مشکلات یمه‌ طلایی فرهنگیان برشمرد.

سید محمد بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان گفت: تجربه شرکت بیمه‌گذار فعلی در ارائه‌ خدمات کلینیکی که قبول کرده است کم است.
 
وی در ادامه افزود:در بعضی از شهرستان‌ها و شهرها اسناد هزینه‌ای پرداخت نشده بود و یا دامنه و فراوانی مراجعی که باید طرف قرار داد قرار گیرند تا همکاران فرهنگی ما بتوانند در کوتاهترین زمان به آنها دسترسی داشته باشند ، کم بوده است.
 
بطحایی همچنین اظهار داشت: در بعضی از شهرستان‌ها نیز به هنگام مراجعه فرهنگیان طرف قرار داد حاشا می‌کند و می‌گوید که قراردادی ندارم و باید آزاد پرداخت شود.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان در خصوص عوض شدن بیمه گذار ، بیان داشت: کسی که با کیفیت بالاتر و هزینه‌ کمتری آمادگی ارائه خدمات داشته باشد طرف قرار داد ما خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۴۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
چرا با بیمه معلم که زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان میباشد قرارداد نمی بندید . تجربه نشان داده شرکتهای ورشکسته باید با پول فرهنگیان ریکاوری شوند واقعامتاسفم آیا کارمندان بانکها و ادارات دیگر مشکل ما را دارند
-
علی
۱۰:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
این همه خدمت به قشر فرهنگیان در هیچ نقطه ای از جهان مشاهده نشده و نخواهد شد . واقعا متاسفیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
ذکاوت مسئولین آموزش و پرورش آخرشه
احساس خفت کردیم. قرار داد بایک شرکت خدماتی بجای شرکت بیمه ای ماشا ا... از این تصمیمات هوشمندانه زیادبوده در این دوره. خدا چارتون و بکنه
-
عباس
۱۰:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
ماشاءالله عجب خدماتی که همتا ندارد