مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) هدف از حمایت برندهای داخلی را تقویت تولیدات داخلی از طریق ایجاد ارتباط میان کسب و کارهای خرد و بزرگ عنوان کرد.

اصغر نوراله‌زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: هدف اصلی در حمایت از برندهای داخلی تقویت تولیدات و محصولات داخلی از طریق ایجاد ارتباط میان کسب و کارهای خرد و بزرگ است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این روش صندوق مهر امام رضا(ع) افرادی را که توانایی دریافت نمایندگی برندهای معتبر داخلی را دارند با پرداخت تسهیلات مورد حمایت قرار می‌دهد و کارخانه‌های بزرگ نیز محصولات خود را در فروشگاه‌های اختصاصی عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: همچنین با ایجاد مدیریت و ساماندهی میان تولیدکنندگان و فروشندگان می‌توان خوشه‌های مختلف تولید را مورد حمایت قرار دارد همچنین در بخش صنایع نیز می‌توان با ایجاد ارتباط میان صنایع کوچک که در کار تولید تجهیزات و لوازم مورد نیاز صنایع بزرگ‌تر هستند به بهبود هر چه بهتر امور اقدام کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حمایت ، برند ، داخلی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار