معاون فنی و عمرلان شهرداری منطقه 18 از احداث و راه‌اندازی نخستین شن باغ کشور در بوستان ما در این منطقه خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌احداث و راه‌اندازی نخستین شن باغ کشور در بوستان ما در و حاشیه رودخانه کن کشور در بوستان ما در و حاشیه رودخانه کن واقع در محدوده منطقه 18 در دستور کار معاون فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تامین اوقات فراغت و ایجاد لحظاتی خوش و شاد ویژه شهروندان ارتقا سلامت و رفاه حال آنها در منطقه 18 در دست اجرا است.

رحمانی اظهار داشت: در این طرح بوستان ما در در 2 فاز در حاشیه رودخانه‌کن و نخستین شن باغ در این بوستان تا پایان سال 93 احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث بوستان ما در دو فاز بهره‌برداری فاز اول بوستان مادر با مساحت 23 هکتار تا پایان سال 93 راه‌اندازی نخستین شن باغ کشور در بوستان مادر و حاشیه رودخانه کن استفاده از مصالح طبیعی طراحی‌های بدیع در بوستان فرامنطقه‌ای مادر از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحمانی خاطر نشان کرد: احداث آلاچیق طبیعی و استفاده از درختان طبیعی در این آلاچیقها تملک بخشی از زمینهای اطراف و مرتبط با بوستان مادر بهسازی و مرمت آسفالت معابر و محورهای اصلی همجوار بوستان مادر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باغ ، کشور ، شهرداری ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار