بخشدار رودهن سیاست های اقتصاد مقاومتی چراغ راه کشور دانست و گفت: باید از واردات جلوگیری و از تولیدات داخلی و دستاوردهای جوانان ایرانی استفاده کرد.

رضا طاهر خانی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در اواخر سال گذشته مقام معظم رهبری سیاست کلی اقتصاد مقاومتی را در 10 بند ترسیم و ابلاغ نمودند که باید توسط مدیران دولتی درتمامی استانها بطور صحیح و با برنامه ریزی اصولی اجرا شود.

وی افزود: در سال های های گذشته از سوی کشورهای غربی و اروپایی مورد تحریم قرار گرفتیم ولی به لطف خداوند و دانش جوانان و دانشمندان ایرانی توانستیم از همه آنها عبور کنیم و همین توانمندی و دانش جوانان ایرانی غرب را به شدت نگران کرده است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در مسائل علمی، هوا و فضا، پزشکی و انرژی هسته ایی در دنیا و خاورمیانه حرف های زیادی برای گفتن دارد افزود: علاوه بر انرژی صلح آمیز هسته ایی که کاملا بومی است ساخت پهباد ها و موشک های بالستیک نیز از افتخارات بومی کشور محسوب میشود که دنیا را به حیرت در آورده است.

طاهر خانی همچنین به دغدغه دولت در خصوص خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: از اوایل انقلاب تا کنون دغدغه اصلی تمام دولت ها آرامش و آسایش ملت بوده و هست که در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نیز در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته است.

وی گفت: طبق اعلام رئیس جمهور محترم تورم به 25 درصد رسیده است که تا پایان سال به 20 درصد خواهد رسید که این اقدام دولت بسیار ارزشمند و در راستای رفاه ملت شریف ایران اسلامی است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.