رئیس اداره HSE منطقه یک گفت: بازدید بازرسین HSE از پیمانکاران نواحی ده گانه منطقه یک صورت پذیرفت.

نرگس هادیزاده مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌با عنایت به دستور شهردار منطقه و در راستای ارتقای سطح عملکرد HSE پیمانکاران از این پس کلیه پروژه‌های پیمانکاری منطقه توسط بازرسین HSE این اداره مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: بازرسین HSE از کلیه نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک بازدید به عمل آورده و اطلاعات مورد نیاز از پیمان‌های در حال اجرا در هر ناحیه را دریافت نمودند.

رئیس اداره HSE منطقه یک تصریح کرد: این اطلاعات در فازهای بعدی پس از مراجعه به حوزه‌های ستادی منطقه و هم‌چنین امور قراردادهای منطقه تکمیل می‌شود و مبنایی برای برنامه ریزی بازرسی های HSE از پروژه‌های نواحی می‌شود.

*گزارشات اولیه بازرسی‌های ایمنی در زمینه HSE نگارش و اعلام شد

هادیزاده مقدم در ادامه گفت: پروژه‌های شهری معاونت‌های  منطقه یک توسط بازرسان HSE منطقه مورد بازدید HSE قرار گرفتند و گزارشات اولیه بازرسی‌های ایمنی نگارش و اعلام شد.

وی بیان کرد: با عنایت به این که یکی از محورهای فعالیت سامانه مدیریت HSE ارتقای سطح HSE پیمانکاران است، در همین راستا این اداره جهت ارتقای وضعیت پیمانکاران HSE نواحی ده گانه را در دستور کار خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها مواردی از قبیل انحراف ترافیک، ایمنی ماشین آلات، ایمنی کار با برق، ایمنی آتش نشانی و تجهیزات اطفای حریق، بهداشت در محیط کار و بهداشت فردی و الزامات زیست محیطی مورد بازرسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار