ملی پوش وزن 57 کیلو گرم کشورمان در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان گفت: باور کنید اگر داوران مقابل حریف کره شمالی کم لطفی نمی کردند مدال طلا صد در صد به من می رسید.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مسابقات جهانی کشتی های بسیار سخت و حساسی را گرفتم که خوشبختانه همه حریفان به غیر از یانگ کیونگ ایل کره ای را از پیش رو برداشتم.
 
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:در حالی مقابل حریف کره ای با نتیجه 5 بر 5 مغلوب شدم که در تایم نخست من پیش افتادم اما متأسفانه داوران دوخمی که 2 پوئن داشت را 4 نمره دادند و همین موضوع تمرکزم را به هم ریخت،واقعیت امر این است که داوران قضاوت کننده به طور کلی نسبت به کشتی گیران ایرانی کم لطفی می کردند و ما باید در این مسابقات داور و کشتی گیر را با هم شکست می دادیم که این اتفاق کار بسیار سختی بود.البته نباید این نکته را فراموش کنیم که حریف کره ای هم کم کسی نبود و او دارای عناوین مختلف جهانی و المپیک است که در این دوره نیز به مدال طلا رسید.
 
رحیمی درباره مسابقه مقابل لبدوف روس نیز اظهار داشت:در هر صورت قصد داشتم با شکست ویکتور لبدوف ضمن جبران شکست جام جهانی بدون دغدغه به مدال طلا نیز برسم،خیلی کشتی حساسی بود و برای روس ها غیر باور که نماینده وزن 57 کیلو گرم کشورشان با شکست مقابل من حذف شود ولی خوشبختانه این مهم محقق شد.
 
دارنده مدال برنز سال 2011 جهان در خاتمه عنوان کرد:از این که به مدال برنز رسیدن خیلی ناراحت هستم چرا که جق من طلا بود اما به هرحال همین که با دست خالی به کشورم بازنمی گردم جای شکرش باقی است و امیدورام مردم عزیزم همین مدال را نیز از من بپذیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رحیمی ، کشتی ، ازبکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار