سرپرست تیم پرسپولیس گفت: تیم ما خیلی بازیکن از دست داده و وجود محرومان و مصدومان تیم نیز مانع از کسب نتیجه مناسب شده است.

پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال تیم ما خیلی بازیکن از دست داد و محروم‌ها و مصدوم‌های تیم ما مانع از نتیجه‌گیری شده است. حتما تیم را باید تقویت کرده و بازیکنانی را جذب کنیم که بین المللی و تاثیرگذار باشند.  
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد جوانی تیم پرسپولیس و نتیجه نگرفتن این تیم اذعان داشت: بازیکنانی که امسال به تیم ما اضافه شدند، سابقه بازی در لیگ بر‌تر و لیگ یک را دارند و جزو بهترین بازیکنان تیمشان بودند، اما در پرسپولیس بازی کردن سخت است. پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است و حاشیه در این تیم زیاد است. بازیکنان جوانی که تازه وارد پرسپولیس می‌شوند، زیاد در این فضا قرار می‌گیرند.  
 
وی ادامه داد: سپاهان ۳ هفته نتیجه نگرفته است، اما صحبتی از این تیم در رسانه‌ها نمی‌شود. انتظار از تیم پرسپولیس زیاد است.  
 
پنجعلی در مورد بازی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: تیم ما باید امتیازهای خانگی را جمع آوری کند و تیم ما نیاز به آرامش دارد. همچنین مصدومانی چون هادی و رضا نوروزی، دغاغله و علی‌عسگر را دارد و پیام صادقیان هم محروم است اما تیم ما محکوم به برد در این بازی است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، زیاد ، دست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار