محموله امدادی و دارویی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران میان مردم مظلوم غزه و آوارگان ساکن در اردوگاهها توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این محموله ۷۶ تنی شامل اقلام زیستی از جمله چادر، پتو، زیرانداز، کنسرو و اقلام درمانی و بهداشتی شامل دارو و تجهیزات پزشکی بوده که بعداز ظهر سه‌شنبه، ۱۱ شهریور از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بارگیری شده و چهارشنبه ۱۲ شهریور از فرودگاه امام خمینی (ره) با همراهی یک تیم امدادی و درمانی به وسیله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مصر ارسال شد.

بر این اساس این محموله با هماهنگی‌ جمعیت هلال‌احمر مصر بلافاصله وارد عریش در ۳۵ کیلومتری مرز رفح شد و اقدامات لازم برای انتقال محموله اهدایی مردم نوعدوست کشورمان از سوی جمعیت هلال‌احمر فلسطین انجام شد.

دکتر مای، نماینده جمعیت هلال‌احمر فلسطین مستقر در مصر با تشکر و قدردانی از جمعیت هلال‌احمر ایران برای ارسال محموله انسان‌دوستانه گفت: مردم ایران همواره یاور و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و در سختی ها و مشکلات توانسته‌اند کمک‌های لازم را به نیازمندان فلسطینی ارائه کنند.

لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کمک‌های مردمی، پیشتر در ۳ مرحله با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر فلسطین و کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ کمک‌های دارویی، درمانی و پزشکی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در اختیار مردم جنگ‌زده و مجروحان غزه قرار داده است.



انتهای پیام /
برچسب ها: هلال احمر ، محموله ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار