"شهرام ناظری" کنسرت خود را تقدیم مرحوم محمدرضا لطفی کرد+تصاویر

"شهرام ناظری" کنسرت شب گذشته خود را که در تالار وزارت کشور برگزارشد، به مرحوم محمدرضا لطفی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛کنسرت بزرگ "شهرام ناظری" شب گذشته در تالار وزارت کشور برگزار شد.

این کنسرت به دلیل استقبال طرفداران موسیقی و ازدحام جمعیت با نیم ساعت تاخیر آغاز شد اما از سوی شهرام ناظری و گروه موسیقی "مولوی"، برنامه شب گذشته به مرحوم محمدرضا لطفی تقدیم شد.



شهرام ناظری در این کنسرت در خصوص آلبوم "سمفونی رومی" گفت: این اثر توسط بزرگان موسیقی کلاسیک در جهان توسط کمپانی سونی کلاسیک برای اولین بار در خاورمیانه تولید شده که متاسفانه به دلیل مشکلات، حق کپی‌رایت این آلبوم در ایران به صورت ناقص پخش شده است البته با کمک دوستان این اثر به زودی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.



وی افزود: این اثر به عنوان بزرگترین و پر تیراژترین اثر سال گذشته از خاورمیانه معرفی شد و این انتظار بزرگی است که یک اثر ایرانی در تاریخ خاورمیانه توسط یک کمپانی بزرگ تهیه شده است هر چند که در ایران هیچ صحبتی از این آلبوم بزرگ نشده است.


 
ناظری تصریح کرد: احتمال اینکه یک اثر موفق در ابتدا مورد توجه قرار نگیرد زیاد است اما به هر صورت این اثر به مرور زمان تاثیر خود را روی مخاطبان گذاشته و ماندگار می‌شود.

ناظری در این کنسرت قطعه‌های "الهی‌نامه" ،‌"آهسته و سرمستم" و "لولیان" که تصنیفی از مولوی است و شعر " زمستان" مهدی اخوان ثالث را در بخش اول اجرا کرد.



همچنین وی شعر "دوباره می‌سازمت وطن" با نواختن سه‌تار اجرا کرد و در این مورد گفت: این یک اجرای فی‌البداهه است، اگر به صورت جدی اجرا شود مستلزم کار و وقت بیشتری است.





ناظری در ادامه چند قطعه‌ای کردی اجرا کرد که از طرف حضار مورد استقبال زیادی قرار گرفت.







انتهای پیام/
برچسب ها: ناظری ، کنسرت ، شهرام ، البوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
عاشقشم. درود بر این خواننده خوش صدا . دلنشینی صدایش بی نظیر است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خيلي دوسش دارم اين استاد اخلاق رو
آخرین اخبار