رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ ثبت نامه کارت‌های نیم بها مترو و اتوبوس ویژه دانش آموزان تداوم دارد.

احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به آغاز سال تحصیلی و پیش بینی افزایش 2میلیون جا به جایی از ابتدای مهر ماه اظهار داشت:‌جهت پاسخگویی به این امر سرفاصله حرکت قطار در برخی خطوط از ابتدای مهر ماه کاهش خواهد یافت.
 
وی با بیان این که هر چند مطابق استانداردهای لازم، سرفاصله حرکت قطارها باید به کمتر از 4دقیقه کاهش یابد افزود: آن چه مهم است کاهش این  امر از ابتدای مهر ماه به عنوان پیک زمانی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است که خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت پذیرفته شاهد تحقق آن از ابتدای مهر خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران یکی از دیگر از اقدامات مؤثر ترافیکی همزمان با  بازگشایی مدارس را سرویس دهی رایگان اتوبوسرانی به تمامی مدراس استثنایی شهر تهران عنوان نمود و تصریح کرد:‌امیدواریم این اقدام شهرداری تهران سبب توجه بیشتر سایر نهادها به این مدارس گردد.

دنیامالی در پایان خاطرنشان کرد:‌ ثبت نام کارت‌های 50درصد تخفیف حمل و نقل عمومی ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سایتwww.eticket.ir و نیز تخفیف 100درصدی مترو در ابتدای مهر از دیگر تدابیر در نظر گرفته شده شهرداری تهران به مناسبت بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارت ، ثبت نام ، مترو ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۳ تير ۱۳۹۴
چجوری باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۱۹:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
دستتان درد نکند
فقط در با شناسائی دقیق تعطیل شدن مدارس هر مسیر؛ اتوبوسها را منظم و متوالی اعزام فرمائید تا در اثر اذهام در ایستگاهها و هجوم دانش آموزان کوله پشتی به دوش؛( که اکثریت آنان حتی این را یاد نگرفته اند که در اتوبوس کوله پشتی شان را باید از پشتشان بردارند و تا رسیدن به مقصدشان مزاحمت و مردم آزاری برای دیگر مسافران را موجب نشوند؛)
آخرین اخبار