رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها خواستار دعوت مردم برای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر در انتخابات شورایاری‌ها شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ مرتضی طلایی در دیدار با حجةالالسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران که با حضور دبیران شورایاری‌ها و نمایندگان مدیران محلات تهران به نمایندگی از 850 نفر از دبیران و مدیران محلات تهران برگزار شد، با بیان این مطلب به ارائه گزارش عملکرد شورایاری‌ها پرداخت و گفت: در حال حاضر حدود 5هزار نفر در تشکیلات شورایاری‌ها بدون هرگونه حق، حقوق و چشم داشت مالی به مردم خدمت می‌کنند که فقط مردم از خدمات آن‌ها اطلاع دارند.

وی تصریح کرد: طرح تکمیلی ستاد مشارکت‌های اجتماعی نیز تهیه شده است که بر اساس آن هر محله دارای یک پارلمان و یک دولت محلی است.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تصریح کرد: 300 محله تهران در حال حاضر هر کدام دارای یک سرا،  یک مدیر و 14 خانه فرهنگی- اجتماعی نظیر سلامت، تسنیم، قرآن و غیره هستند.

طلایی با اشاره به وجود 374سند برنامه سالانه برای 374 محله تهران تصریح کرد: شورایاری‌ها در محله چند مأموریت دارند که عبارتند از نظارت از سوی شورای اسلامی شهر، نظارت و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و فعالیت‌های فرهنگی متناسب با شرایط منطقه.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: علاوه بر این، اقداماتی نظیر برگزاری مسابقات جام رمضان، آزادی زندانیان غیرعمد، کمک به مردم غزه و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر اقدامات شورایاری‌ها بوده است.

وی در خاتمه با تأکید بر اجرای چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، خواستار دعوت مردم برای مشارکت در این انتخابات که از جمله مصادیق تحقق منویات مقام معظم رهبری است شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار