"جسیکا چاستین" در اولین فیلم انگلیسی زبان "خاویر دولان" نقش سردبیر یک مجله‌ی زرد را بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از درپ؛ "جسیکا چاستین" در اولین فیلم انگلیسی زبان ِ "خاویر دولان" به نام " مرگ و زندگی جان اف. دونووان" نقش مکملی را بازی خواهد کرد.
براساس گفته‌های "دولان" فیلم"دونووان" زندگی ستاره‌ای را دنبال می‌کند که همه کارهایش به یک چشم بهم زدن برایش روبراه می‌شود. این ستاره ارتباط اسرارآمیزی با دختر بچه‌ی یازده ساله‌ای در لندن دارد.

دولان در ادامه افزود: احساس کردم  باید  از "جسیکا چاستین" بخواهم نقش منفی فیلم " مرگ و زندگی جان اف. دونووان" را بازی کند. "جسیکا" شخصیت سردبیر یک مجله زرد را بازی خواهد کرد. فیلم داستان طعنه‌آمیزی درباره تجارت دارد اما بیشتر درام است تا خنده‌دار. حالا هم این سردبیرِ ضدقهرمان می‌خواهد زندگی همه‌ی ستاره‌ها را خراب کند، مخصوصا آن ستاره‌ای که نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند.

وی ادامه داد: "جسیکا" را ملاقات کردم و او فیلم‌نامه را خواند. او فیلم‌نامه را دوست داشت و خیلی خوب با هم کنار آمدیم. می‌توانم از حالا تمام لذت‌هایی که برای ساخت فیلم خواهیم داشت را ببینم.

دولان سال آینده فیلمبرداری " مرگ و زندگی جان اف. دونووان" را در چند شهر مختلف مانند نیویورک، مونترال و میامی  شروع خواهد کرد.

فیلم "مامان" اثر " خاویر دولان" در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن 2014 شرکت کرد و جایزه هیئت داوران این بخش را از آن خود کرد.

فیلم " خانم جولی" با بازی " جسیکا چاستین" این هفته در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش در می‌آید. ششم نوامبر فیلم " در میان ستارگان" ساخته‌ی " کریستوفر نولان" که "جسیکا چاستین" در آن ایفای نقش کرده، روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار