جشنواره فیلم مقاومت طی روزهای دوم و سوم مهر همزمان در غزه برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ بنا بر رایزنی های به عمل آمده از سوی ستاد جشنواره فیلم مقاومت و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار شد شهر غزه هم میزبان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شود.
 
در این خبر عنوان شد: ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن تبریک پیروزی ارزشمند مقاومت مردم غزه در نظر دارد امسال برای دومین سال متوالی این رویداد بین المللی را در شهر غزه برگزار نماید. در دوره گذشته جشنواره مقاومت برگزاری جشنواره مقاومت در غزه با استقبال گسترده ای روبرو شد.
 
روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همچنین، اعلام کرد: امسال برای نخستین بار بخش غزه به صورت جداگانه در ساختار جشنواره پیش بینی شده است. علاوه بر کشورهای سوریه، هند و روسیه غزه نیز به میزبانان جشنواره در خارج از کشور اضافه شد.

 بخش چشم انداز سینمای مقاومت امسال همزمان با برگزاری جشنواره قرار است در چند کشور آسیایی و اروپایی برگزار شود و تاکنون برگزاری آن در چند کشور قطعی شده است.

معرفی و شناسایی هنر و سینمای مقاومت و پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت ها از اهداف این برنامه است که توسط جشنواره مقاومت، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه رسانه های تصویری برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار