تیم ملی کانوپولو‌ در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه شرکت می‌کند در حالیکه هیچ مسابقه‌ تدارکاتی نداشته است.

قاضی عسگر سرمربی تیم ملی کانوپولو‌ مردان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کانوپولو از  اول خرداد خود را شروع کرد و اردوهای زیادی را پشت سر گذاشت  
 
ما با شانزده نفر تمرینات خود را شروع کردیم و به هشت نفر که ترکیب اصلی تیم بود رسیدیم تیم ملی کانوپولوی‌ مردان اگر چه پیکره‌ اصلی اش با تجربه می باشد ولی هشت سال دوری از مسابقات می تواند عملکردش را ضعیف نماید.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: هشت سال پیش در مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی ایران شانزدهم شد که بنده نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی در آن بازی ها حضور داشتیم در حال حاضر تیم ملی کانوپولوی تمرینات سختی را انجام داده و آمادگی بچه ها در سطح خوبی است و تنها مشکل تیم نداشتن تجربه مسابقه است.
 
کاپیتان سابق تیم ملی اظهار داشت: اولین بازی‌ ما در مسابقات قهرمانی جهان با تیم سوئد است که باید این تیم را شکست دهیم تا به صعود از گروه امیدوار باشیم هدف مادر درجه اول صعود از گروهمان است و در مرحله بعد قرار گرفتن جزو ده تیم برتر این مسابقات چرا که ده تیم برتر سهمیه مسابقات جهانی را خواهد گرفت.
 
قاضی عسگر عنوان کرد: تیم ملی ایران در گروه سختی قرار گرفته تیم ملی آلمان قهرمان اروپا، تیم انگلستان ، تیم سوئد، مجارستان و کانادا با تیم ملی کشورمان در یک گروه قراردارند که از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تدارکاتی ، مسابقه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار