معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از بروز رسانی فرصت‌های شغلی که به کاریابی‌های سطح این استان معرفی می‌شود، در سایت این اداره کل خبر داد.

 زهره حجازی، معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از شهریور ماه امسال به منظور سهولت دسترسی کارجویان به فرصت‌های شغلی در سطح استان، لیست فرصت‌های شغلی موجود در کاریابی‌ها از طریق سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی شده است و کارجویان می‌توانند از این اطلاعات بهره مند شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان کاریابی استان، فرصت‌های شغلی که به هر کاریابی معرفی می‌شود، به صورت هفتگی در سایت این اداره کل به روز رسانی خواهد شد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: علاقه مندان و کارجویان استان می‌توانند با مراجعه به سایت این اداره کل به آدرس albor2.mcls.gov.ir به بخش کاریابی‌های این سایت از فرصت شغلی موجود در کاریابی‌های مجاز بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شغل ، البزر ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر اینانلو گنجی
۱۴:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
سلام من 10سال سابقه فنی وتعمیرات نگهداری ماشین الات صنعتی دارم و به علت تعدیل نیرو بی کار شدم یک ماه تو کاریابی ثبت نام کردم هنوز خبری نشده چیکار کنم شما بگید
آخرین اخبار