عصر دیروز مسابقات تپانچه ۱۰ متر بادی و تراپ بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و چهره مدال آوران این رشته‌ها مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان دیروز با برگزاری فینال رشته‌های مختلف به پایان رسید و مدال آوران هر رشته معرفی شدند.

در تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان در رده سنی جوانان لین یو مین از چین توانست بالاتر از حریفان خود قرار گرفته و مدال طلا را کسب کند و ویتالیا باتساراشکینا از روسیه و آنا کوراکاکی از آلمان توانستند رده‌های دوم و سوم را به نام خود ثبت کنند.

در همین رشته و در رده سنی بزرگسالان جایی که الهام هریجانی نماینده کشورمان نتوانست امتیاز لازم را برای رسیدن به فینال کسب کند، جونگ جی هائه از کره جنوبی، ئولنا کوستویچ از اوکراین و وو چیا یینگ از چین تایپه توانستند رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

همچنین پترا دوبراویک از اسلوونی، رناتا توبای سیکه از بلغارستان، سونیا فرانکوئیت از اسپانیا، جاسنا سکاریک از صربستان و پولینا کوناروا از اوکراین در رده چهارم تا هشتم این رشته قرار گرفتند.

اما در اهداف پروازی بانوان در رده سنی جوانان، ژولیلا توکولومووا از روسیه، والریا رافائلی از ایتالیا، سردگ سادات کاندیرا از ترکیه و لیسا نیکول مارزو از ایتالیا توانستند رده های اول تا چهارم را به نام خود ثبت کنند.

در رده سنی بزرگسالان نیز کاترین کوئیس از آلمان، فاطیما گالوز از اسپانیا، کاترین اسکینر از استرالیا و جانا بکمان  از آلمان رده‌های اول تا چهارم تراپ بانوان را از آن خود کردند.

پنجاه و یکمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، با حضور ۲۰۲۵ورزشکار و ۳۱۷۷نفر رشته از ۹۳کشور جهان، از پانزدهم تا بیست و چهارم شهریور، در گرانادا اسپانیا برگزار می شود که کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو از این مسابقات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار