در بسته خبری کوتاه اما مقوی باشگاه خبرنگاران در حوزه احزاب می توانید در مدت سه سوت کل اخبار هفته را خوشمزه رصد کنید.

به گزارش خبرنگار گروه احزاب باشگاه خبرنگاران؛  از این به بعد بسته های خبری احزاب (بسیار کوتاه و ساندویچی) آخر هفته ها ارائه می گردد. اسمش عصرانه است اما صبحانه میدهیم(مگر شما صبح ها چای و کیک یا تخم مرغ و شیر بدون پالم نمی خورید؟) پس میتوان عصرانه را صبح هم میل کرد.

اصل مطلب: هنوز فرصت برای زورآزمایی غول های سیاسی کشور در تصاحب صندلی های سبز بهارستان باقی است اما انگار انتخابات شورای شهر تهران تلگنری شده تا سیاسیون این بار رقابت را زودتر از موعد برگزار کنند.

ترکان: اینها را کی برده؟

اکبرترکان مشاور ارشد روحانی گفته است: خودروها، اموال و ساختمانهایی که توسط برخی مسئولان دولت قبل هنوز برگردانده نشده است از طریق تشکیل پرونده قضایی پس می گیریم.

حق شناس: بذار فکر کنم .... نه نه نه فکر نمی کنم!

محمدجواد حق شناس (عضو حزب اعتمادملی و مدیرمسئول سابق روزنامه اعتمادملی) گفته است: فکر نمی کنم اصلاح طلبی زاویه ای با حکومت داشته باشد. اصلاح طلبان دارند پوست می اندازند. برخی هم که با حکومت زاویه دارند نشانه همه اصلاح طلبان نیستند.

گلم ... تازه فکر نمی کنی زاویه داشته باشه ...! بعدش می خواهید پوست بندازید ... (نیاز فوری به چالش آب یخ)

آفتاب یزد: همه بد هستند خاتمی خوبه! / تو خووووووووووووب

روزنامه آفتاب یزد نوشت: تمام تندروها از نامه محمد خاتمی به مقام معظم رهبری ترسیده اند! (حالا کل محتویات این نامه تنها آرزوی سلامتی آیت الله خامنه ای بوده است). بعد این روزنامه نوشته این اقدام خاتمی با استقابل گستره (خیلی هااااااااا) مردم روبرو شده است. تحلیل با مغز این روزنامه بسیار بسیار قابل تامل است. این روزنامه (در بخش سیاسی) نوشته است: این اقدام خاتمی نشان داده که خاتمی سال 57 با خاتمی سال 76 و 84 و 93 هیچ تغییری نکرده است و کلا دلش در گروی این نظام است.

(عزیزم ... ای آنکه می نویسی .... ای نگارنده ... ماشین حسابت را دربیاور از دوباره ... مثل اینکه یه اشتباه کوچولو کردی؟ همه سالها را گفتی ها اما سال 88 را نگفتی ... (در این سال یک دگردیسی در رفتار برخی آقایان رخ داد). احتمالا نویسنده گزارش بس پرمغز متولد سال 89 است!)

هااااااان: خاتمی کارگزارانی شد!

 مرعشی ( یک اصلاح طلب و از اقوام هاشمی) گفته است: قرار است در انتخابات مجلس یازدهم تیم کارگزارانی ها با محوریت محمد خاتمی وارد میدان رقابت شوند. الان هم جلسه داریم. مزاحم نشوید!

موسوی لاری: ما در چهارچوووب نظام بودیم ...همیشه ...می فهمی؟ در چهارچوب بودیم!

موسوی لاری (همان وزیرکشور دولت اصلاحات، همان که یهو گفت خاتمی قرار است با رهبری دیدار داشته باشد و بد در شطرنج سیاست بازی می کند) گفته است: نامه مجمع روحانیون در مورد سلامتی مقام معظم رهبری برای مجمع است و تنها محمد خاتمی آن را امضا کرده است. در ضمن از دامان نظام هم خارج نشدیم که حالا بخواهیم برگردیم. بعد هم گفته: منتقدان این نامه تازه به دوران رسیده اند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و باید بروند به حال خودشان فکری بکنند.در ضمن ما همیشه در چهارچوب نظام بودیم. از چه کسی باید معذرت خواهی کنیم.

مشاور مشایی: نه ما و نه محمود در انتخابات نیستیم!
 
عبدالرضا داوری رییس موسسه هما(هواداران محمود احمدی نژاد» گفته است: حجم ملاقات‌های وسیع کنونی با احمدی نژاد در واقع ادامه مراجعات به وی در زمان ریاست جمهوری است، به قشر خاصی از جامعه هم محدود نمی‌شود بلکه تمامی شخصیت‌ها همچون سیاسیون و مردم عادی به دفتر دکتر احمدی نژاد مراجعه می‌کنند. دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای شرکت در هیچ انتخاباتی اعم از مجلس و ریاست جمهوری ندارد. هم‌طیفان و حامیان رئیس جمهور سابق هم هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ندارند.

استاندار: مدیرکل احمدی نژاد فرماندار قم است/ ولی به خدا دست من نبود

رضا سیار مدیرکل جهادکشاورزی قم در دولت دهم طی حکمی از سوی استاندار قم فرماندار شد. نکته قابل تامل این است که استاندار قم در مراسم معارفه آقای فرماندار گفته که خیلی از انتصابات باب میل من نیست! بعد گفته رضا هستم به رضای خداااااااااا که توانستم مخالفت خود را ابراز کنم!

چی می گه ...! (لطفا خودتان بخوانید ... تیتر خوب بزنید جایزه بگیرید)

حسین مرعشی گفته است: خاتمی محور اصلاحات است اما اینکه بخواهد به طور مستقیم در انتخابات دخالت کند یا در لیست ها تاثیر داشته باشد محور نیست. بعد در بخش بعدی مصاحبه اش با آرمان گفته: الان جلساتی با خاتمی داریم و بعد سیاستها اعلام می شود و این جلسات با محوریت خاتمی انجام می شود. بعدش هم گفته لیست انتخاباتی خاتمی و هاشمی شوخی است! (ما که نفهمیدیم چی گفت)

ترقی: 2 تا باشگاه بزنیم/ یکی برای اصولگراها و یکی هم برای اصلاح طلبان!

حمید رضا ترقی (عضو شورای مرکزی حزب موتلفه) گفته است: مدیری اگر جزو حزبی باشد با وی برخورد می کنند و این عنوان برای یک مدیر هزینه است. اصولگراها نه دنبال سوئ استفاده از حزب بودند و نه دنبال پول گرفتن از خانه احزاب! با باشگاه احزاب مشکلی نداریم ولی یکی برای اصولگرایان باشد یکی هم برای اصلاح طلبان اما ضرورتی برای ایجاد خانه احزاب وجود ندارد. (البته جناب ترقی تعرفه ورود به باشگاه و شرایط عضویت و تعداد عکس مورد نیاز را نگفتند)

ابوترابی فرد: چرا نجفی سرپرست وزارت علوم شد؟ چراااااااااااااااااااااا

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته است: آقای فرجی دانا فرد شایسته ای است اما منتقدان با روش مدیریتی وی مشکل داشتند. در مورد اقای نجفی هم باید بگویم که تجربه زیادی دارد اما چون یک بار رای اعتماد نگرفته این انتصاب قابل نقد است و به افزایش تعامل میان دولت و مجلس کمک نمی کند.

جدال خاطره ها / روایت یک خاطره از زبان هاشمی و مصباح یزدی

به گزارش ما ... (                              ) بعد آن یکی گفت: (                                ) .... تا اینکه معلوم شد آن ..... درست می گوید. (چی فکر کردید ... مدیونید اگر فکر کنید این گزارش و خبر را سانسور کردیم!)

نمره بادامچیان به دولت "روحانی"

اسدالله بادامچیان عضور حزب موتلفه اسلامی عملکرد دولت روحانی را ارزیابی کرده و گفته:

  • در حوزه بهداشت و درمان (خوب)
  • در حوره هسته ای (خوب)
  • در حوزه دفاع از فلسطین (خوب)
  • چینش نیروهای خوب اصولگرا در دولت (بد)
  • استفاده از تمامی احزاب در دولت (بد)

( البته جناب آقای بادامچیان معلمی مهربانی هستند. دولت برود خدا را شکر کند پرونده اش به دست رسایی و کوچک زاده نیفتاده است.)

تولد 4 گروه در مجلس یازدهم

عبدالله ناصری استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب درباره گرایش جریانهای مختلف در انتخابات آینده مجلس گفت: معتقدم برای انتخابات آینده با چهار جریان رقیب مواجه هستیم:

  1. اصولگرایان عاقل
  2. اقتدارگرایان منشعب شده از جریان اصولگرا
  3. جریان موسوم به حامیان احمدی نژاد
  4. جریان اصلاح طلب

(تولد 4 حزب دیگر: البته می توان به این 4 دسته هم باز گروه های جدیدی را افزود: مثلا تولد گروه های جدیدی مانند اصلاح طلبان کوچک؛ اصلاح طلبان غنی شده؛ حامیان احمدی نژاد+مشایی+عکس؛ اعتدالگرایان توسعه بخش اصلاح گرایانه نوین ایران زمین؛ اصلاح گستران نوین صنعت پارسیان؛ اصولگرایان صادق نا زیبا سخن پیشه؛ اصلن طلبان اصولگرا و سایر موارد ...)

20 خبر سیاسی و احزاب امروز (شنبه)
  • وزارت کشور: مدارک ثبتی "نسل دوم اصلاح طلبان" یا همان ندا برای صدور مجوز تکمیل شد
  • امیری: به زودی جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب برگزار می شود
  • کواکبیان: پیشنهاد وزارت علوم به من نشده ولی اگر شد رد نمی کنم
  • هاشمی رفسنجانی: دیگر از ما گذشته که لیست انتخاباتی بدهیم
  • رئوفیان: حزب ایران زمین برای وزارت علوم به رئیس‌جمهور گزینه پیشنهاد می‌دهد 
  • الهام: ترافیک در ولنجک زیاد است/ جلسات فشرده تیم احمدی نژاد
  • حجت الاسلام رحیمیان: به سران فتنه نمی توان اعتماد کرد
  • فومنی: برای دیدار با سران سه قوه درخواست داده ایم
  • فواد ایزدی: آمریکا دیگر کدخدا نیست
  • نشریه صدا: ندا حزب نو اصلاح طلبی نیست
  • منتجب نیا: آقای رئیس جمهور کوتاه نیائید
  • موسوی بجنوردی: حوزه باید بانک داشته باشد
  • علی یونسی: برنامه ای برای انتخابات مجلس ندارم
  • عبدالله نوری: هنوز زود است در مورد انتخابات حرفی بزنم
  • بادامچیان: آرامش فعلی کشور ارتباطی با روحانی ندارد
  • صادق خرازی: خاتمی موافق "ندای ایرانیان" است
  • محمود میرلوحی: احتمال تشکیل جریان جدیدی به نام "اعتدال"
  • بیانیه انصار حزب الله: به زودی معابر را از لوث وجود مظاهر فسق پیراسته می کنیم
  • وزیر کشور: ایران در تاراج زمین خواران است
در میان اخبار ریز و درشت احزاب قشنگ ترین آن اعتماد به نفس برخی آقایان برای حضور در انتخابات است. (چون خودتان می دانید توضیح نمی دهیم)...

انتهای عصرانه خبری/ *سید هادی کسایی زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار