سرهنگ خسروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یکی از سر شاخه‌های گلدکوئیست با 100 نفر زیرمجموعه دستگیر شد/درآمد ماهیانه 41 هزار دلار

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرشاخه باقیمانده از شركت هرمی گلدكوئست با یكصد نفر زیر مجموعه و درآمد ماهیانه 41 هزار دلار در عملیات ویژه كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران اداره جعل و كلاهبرداری این پلیس در یك عملیات ویژه و منحصر به فرد، یكی از سرشاخه های باقیمانده از شركت هرمی گلدكوئست با یكصد نفر زیر مجموعه و در آمد ماهیانه 41 هزار دلار شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این فرد چند سال پس از انهدام فعالیت كامل شركت مزبور در استان اصفهان دوباره شروع به فعالیت كرده و برای كسب درآمد و سود خود اقدام به جذب سرمایه های مردم از طریق فریب و اغفال آنان می كرد كه در این خصوص تعدادی از شاكیان نیز شناسایی و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شده است.

سرهنگ خسروبی با بیان اینكه شرکت های هرمی و در راس آنها گاما و گلدکوئست در استان اصفهان تقریباً نابود شده است گفت:در این شرکت ها فقط چند سرشاخه به تعداد انگشتان دست که بعضی از آنها حتی خارج از کشور هدایت می شدند به سرمایه های بادآورده ناشی از کلاهبرداری از سایر اعضا دست پیدا می کردند.

وی افزود:كاراگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف كامل خود بازماندگان این شرکت ها را هم یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر كردند و ان شاالله به روز هایی برسیم که دیگر هیچ یک از شهروندان ما در این شبکه های غیر قانونی عضو نشوند و مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات و مطالعات ما و همچنین اعترافات افرادی كه در این مجموعه ها فعالیت می كنند نشان داده كه بسیاری از افراد توسط سرشاخه های اصلی شركت مورد سوء استفاده قرارگرفته و تمام سرمایه زندگی خودشان را از دست داده اند.

سرهنگ خسروی در ادامه تصریح کرد:به شهروندان توصیه می كنیم از ورود به این گونه فعالیت ها جداً خودداری كرده و در صورت اطلاع از فعالیت های هرمی سریعا موضوع را به پلیس گزارش كنند .

این مقام انتظامی به کسانی هم که به نوعی این گونه اقدامات را کماکان به صورت زیر زمینی هدایت می کنند هشدار داد و خاطر نشان کرد: این افراد مطمئن باشند سرانجام توسط پلیس شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت و پلیس مصمم به مبارزه قاطع با این پدیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
چرا این شرکت ها را جمع نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
متاسفانه بازهم گلدکوئیست بعضیاکی میخوان ازشکست دیگران درس عبرت بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
چرا در هیچیک از گزارشات دستگیری این کلاهبرداران حرفی از استرداد پول مالباختگان به آنها نمیشود بالاخره این کلاهبرداران پولهای مردم را کامل یا غیرکامل در اختیار دارند تکلیف این پولها چه میشود؟
آخرین اخبار