فرماندار فیروزکوه گفت: خدمات خوبی در این شهرستان در حال انجام است و همه مسئولان امر به دنبال رفع کاستی ‏ها در شهرستان فیروزکوه هستند.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: گاز رسانی به اکثر روستاهای شهرستان فیروزکوه صورت گرفته و احداث راه ارتباطی در مسیر گرمسار در حال انجام بوده و این راه ارتباطی یک راه اصلی تعریف شده است.

وی ادامه داد: چهار خطه کردن مسیر فیروزکوهـ سمنان نیز در حال پیگیری است؛ در بخش برق شهرستان فیروزکوه در حدود4 تا5 میلیارد تومان و در بخش مخابرات 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

مهری با اشاره به اینکه نعمت دین مبین اسلام بسیار افتخار آفرین است، افزود: سعی کردیم تمام وقت خود را صرف خدمت‏ رسانی به مردم کنیم و همه باید بدانند که مسئولان با هیچ کسی سر لجبازی و یا نسبت به کسی جبهه ‏گیری ندارند و انقلابی حرکت می ‏کنند.

فرماندار فیروزکوه افزود: تلاش کردیم که با تمام بضاعت خود به میدان بیاییم و به تمام روستاها و مناطق مختلف شهرستان فیروزکوه رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان فیروزکوه وفاق و همدلی خوبی حاکم است و همه قوا در چارچوب وظایف قانونی خود ماموریت‏ ها را پیش می ‏برند.

مهری تصریح کرد: مسئولان شهرستان فیروزکوه حول نماینده ولی فقیه کارها را پیش می ‏برند و سعی می‏ کنند، اوقاتشان بیهوده صرف نشود و همه اوقات قوا و دستگاه‏ ها صرف خدمت‏ رسانی می‏ شود.

فرماندار فیروزکوه افزود: با اینکه کشور ما از لحاظ منابع با محدودیت ‏هایی مواجه است؛ اما با این وجود مجریان و خدمتگزاران طوری خدمت می‏ کنند که آثارش این محدودیت‏ ها را نشان نمی‏ دهد.

وی ادامه داد: همه مسئولان شهرستان فیروزکوه همت گمارده ‏اند که وظایف در چارچوب قانون و اخلاق انجام شود و این شهرستان در مسیر پیشرفت خوبی قرار دارد.ش


برچسب ها: فیروزکوه ، برق ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.