شکری گفت: پرداخت مابقی مبلغ قرار داد علی دایی می‌تواند به عنوان خسارت فسخ‌ قرار داد تلقی شود‌، اما کوچکترین شرط در قرارداد هم می‌تواند به عنوان مجوز فسخ از سوی باشگاه تلقی شود.

 مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درباره اینکه آیا علی دایی می‌تواند تمام مبلغ قرار داد سه فصل خود را از باشگاه مطالبه کند، دو بحث وجود دارد، یکی اینکه در قرارداد آمده باشد "فسخ قرارداد بدون دلایل قابل قبول فنی و قانونی فسخ شود، تمام مبلغ قرارداد به وی پرداخت می‌شود. "
 
این جملات می‌تواند به معنای آن تلقی شود که پرداخت همه مبلغ قرار داد به عنوان خسارت فسخ یک طرفه تعیین شده است که در این صورت وی حتی در صورت فعالیت در سایر باشگاه‌ می‌تواند این مبلغ را مطالبه کند، چون دیگر جنبه دستمزد ندارد و یک جور غرامت است، با مشغول به کار شدن نقص نمی‌شود.
 
 از سوی دیگر بر اساس همین ماده بحث دومی بوجود می‌آید که نباید آنرا نادیده گرفت، در این ماده به دلایل قابل قبول فنی و قانونی اشاره شده است، اینکه روابط حاکم بر مجموعه و نتایج کسب شده در هفت بازی اول فصل دلایل قابل قبول فنی و قانونی هستند یا نه، امری تعیین کننده است و باشگاه هم می‌تواند روی این مساله مانور و تاکید کند که در نهایت مرجع رسیدگی کننده‌ باید وضعیت را مشخص کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پهلو ، دایی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار