سرمربی تیم فوتبال شهید منصوری گفت: به طور حتم حضور بازیکنان کلیدی منصوری در تیم فردوسی مشهد در این بازی درد سرساز خواهد شد زیرا تیم‌مان را می شناسند.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه با توجه به زمان کوتاهی که داشتیم و نتایج هفته‌های گذشته بازیکنان از لحاظ روحی و صنفی در آمادگی به سر می برند، در جریان رقابت‌های دو هفته قبل به مشکلات که در هماهنگی تیمی به چشم  می‌خورد آگاه شدیم و تلاشمان را به کار گرفتیم تا در این مدت برای هفته سوم لیگ برتر به آمادگی نسبی دست یابیم. معتقدم گام رو به جلویی برداشته ایم که آن را در برابر فردوسی به نمایش می گذاریم و به هدف می رسم و امتیاز را از تیم با انگیزه مشهدی بگیریم.

وی افزود: پس از گذشت دو هفته، فردا نخستین رقابتی است که در قرچک و با حضور هواداران برگزار می شود و این امر نقش بسیار مهمی در عملکرد تیم خواهد داشت زیرا همیشه منصوری به حضور پرشور هوادارانش دلگرم است و بازیکنان با اعتماد به نفس و تکیه بر قدرت فنی خود  رقابتی دیدنی به نمایش می گذاریم البته رقابت با تیم فردوسی که تاکنون قدرتمند پیش رفته و در فصل نقل و انتقالات نیز در جذب بازیکن موفق  بوده، رقیب دست و پا بسته ای‌ نیست و این امر که 2 تن از بازیکنان نامی منصوری به فردوسی  منتقل شده‌اند کار را برای ما سخت کرده است. از سوی دیگر خیام و نصرنیا به دلیل تعداد سالهای متوالی که در منصوری حاضر بودند با نحوه کار ما آشنایند، سعی داریم با نیروی جوان و با انگیزه خود این مشکل را هموار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار